איך בונים אתר בחינם

0 Comments

הקמת אתר וורדפרס היא קלה מאוד ולא משנה באיזו חברת אירוח אתה משתמש, והיא בחינם. קשה להאמין שיש כל כך הרבה מידע על מה זה בדיוק וורדפרס, אבל זהו.

אם אינך בטוח כיצד לבנות אתר מאפס

או אם אין לך תקציב לכך, ייתכן שלא תצטרך. אם אתה מוכן להיות מעורב, יהיו לך את כל המיומנויות הדרושות לך כדי ליצור אתר נוסף באינטרנט – בקו אחד עם מעצב מקצועי. אתה יכול גם ללמוד עיצוב אתרים על ידי יצירת אתר אינטרנט ראשון בעצמך ולאחר מכן, במידת הצורך, ללמוד על עיצוב אתרים באופן מקוון.

המשך לקרוא כדי למצוא 16 מיוצרי האתר בחינם הטובים ביותר, כך שתוכל ליצור אתר בחינם מבלי לאבד את האיכות. וודאו שיוצר האתרים החינמי שנבחר הוא באמת מה שאתם צריכים.

חפשו אחר יוצרי אתרים שסומנו על כך שהם מאפשרים לכם למכור את התוכנית החינמית שלכם, למשל, Weebly ואתרים בחינם אחרים.

אם ברצונך לפרסם את אתרך

עליך לשלם עבור שמות דומיין מותאמים אישית עם שירות מלא, אך אם ברצונך ליצור אתר, עליך להתחיל במוקדם או במאוחר. Wix, Weebly ו- Squarespace, שלכולם תקופת ניסיון למשך 14 יום, הם בהחלט המועמדים הטובים ביותר כשאנשים בוחרים יוצרי אתרי freemium. אם לא באמת רציתם להשתמש בוורדפרס, לוורדפרס יש גם אתרי אינטרנט – בונים עם תוכניות בחינם. תוכניות בחינם הן דרך נהדרת להקים אתרים, והן נהדרות גם למתחילים.

אם אתה רוצה ליצור אתר עסקי פשוט תוך מספר דקות, Constant Contact הוא בונה האתרים הטוב ביותר עבורך. בונה אתרים הוא בחירה טובה אם ברצונך ליצור אתרים פשוטים ויפים בתוך דקות.

אתה יוצר עמוד

מבצע התאמה אישית של התבנית, נרשם לבניית אתרים בחינם, נכנס לאוויר, יוצר ומפרסם את האתר שלך ואז תוכל להוציא על מודעת פרימיום – דף חינם אם אתה אוהב את מה שאתה רואה בו זה. זה די מרשים מכיוון שרוב התוכניות החינמיות של הקבלנים כלל לא מאפשרות לך לייצר רווח מהאתר שלך.

אם אינך רוצה להיות קשור למנוי

אתר X5 מציע בונה אתרים בחינם וקל לשימוש. אם אתה מוכן להתחייב לבוני האתרים, בידיעה שלא תוכל לאסוף אותם ולעזוב אחר כך, Weebly מציע לך גם אפשרות להוריד את קבצי האתר שלך, כך שתוכל לעבור למארח אחר. ספק השירות מעניק לך גישה לכל הקבצים באתר וכן לכל התוכן באתר שלך, כגון תמונות, סרטונים וקישורים.

החיסרון של בונה אתרים זה

הוא שאתה יכול להתחיל וליצור את האתר שלך בחינם, אך הם מציגים מודעות זירו באתר שלך. לרוב יוצרי האתרים החינמיים יש מגבלה על כמות התוכן שניתן להעלות לאתר, כמו תמונות, סרטונים, קישורים וקישורים לאתרים אחרים.

האם תרצה להקים חנות מקוונת או להשתמש בשם הדומיין המותאם אישית והמקצועי שלך? אתה יכול ליצור את האתר שלך לגמרי בחינם עם Wix, אך עליך להירשם לתוכנית פרימיום.

אם אתה מחפש בונה אתרים בחינם שיחבר את שם הדומיין שלך בחינם

עיין ב- Ucraft. זהו אחד המפתחים החינמיים ההוגנים היחידים שמאפשר לך לציין את שמות הדומיינים שלך בחינם. כשאתה מתחיל את האתר שלך עם חברות אירוח אתרים, חלקן מציעות דומיינים בחינם. תוכל גם לקבל דומיין לאתר הוורדפרס שלך דרך FreeWebBuilder, שם תוכל לקבל דומיינים ברמה השלישית בחינם.

זרוק בונה אתרים כדי ליצור עיצוב אתרים מותאם אישית משלך ולכתוב מחדש את תוכן דף האינטרנט שלך מאפס. תוכנה חינמית זו ליוצרי אתרים מאפשרת לך להשתמש במגוון עיצובי אתרים שונים כגון HTML, CSS, JavaScript, HTML5 ועוד.

אם ברצונך לבנות אתר מאפס או פשוט לשפר אתר ישן

עליך לבצע את השלבים הבאים כדי ליצור אותו ולהצליח. אחד הדברים הנהדרים בשימוש בתוכנת בניית אתרים בחינם הוא שאתה לא צריך לכתוב קוד HTML או CSS בעת יצירת האתר שלך. לימוד יסודות ה- HTML יכול להיות מועיל ביותר בכל הנוגע לגלות אילו כלים לאתרים ויוצרים אתרים כמו וורדפרס שימושיים יותר עבורך. לאחר שיצרתם את דפי האינטרנט שלכם, זה הזמן להתחיל ולעדכן אותם, אך אם אתם יוצרים דפי אינטרנט ופשוט רוצים לשפר את העמודים הישנים, אז תוכלו להשתמש באחד מדפי האינטרנט הללו.

ישנן שתי דרכים עיקריות ליצור דף אירוח אתרים בחינם ב- 000WebHost

פלטפורמת בניית אתרים כמו Wix המציעה תוכניות בחינם. כמו מתחרים רבים בתחום זה, WIX מציעה תוכנית בסיסית בחינם לבניית אתר המאפשרת ליצור אתרים בחינם ואתרי התחלה ללא פרסום. אם תבחר בונה אתרים כמו Squarespace, תוכל להקים את האתר שלך תמורת 12 $ לחודש, ששווה ערך ל -150 $ לשנה. מחירו של וויבלי דומה ליריבות כמו Wix ו- Squarepace, אך אפשרות המנוי החינמית שלהן היא 10 דולר לשבוע למשך 12 חודשים או 50 דולר לשנה למשך 30 חודשים. בעזרת הקבלן החינמי תוכלו להתחיל תוך מספר דקות בלבד וישנן מספר אפשרויות נוספות לבחירה.

דילוג לתוכן