איך מומלץ לבצע קידום אורגני בגוגל

0 Comments

שיקול גודל הקובץ והפורמט ממלאים תפקיד מכריע בהגדלת הרישומים האורגניים שלך. תמונות ענק יכולות לקחת זמן רב, וכתוצאה מכך זמני טעינה ארוכים יותר עלולים לפגוע בדירוג ה- SEO שלך. השימוש בתמונות באיכות גבוהה באתר שלך הוא כלל אצבע כדי לייעל תמונות ולשפר את זמן טעינת הדף. מכיוון שהמטרה העיקרית של גוגל היא לספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות למשתמשים, המטרה של אורגני קידום אתרים היא ליצור תוכן אתר הראוי לדירוג העליון של החברה. יישום קמפיין קידום אתרים אורגני אינו מבטיח שהעסק שלך יהפוך לשם דבר, אך הוא מבטיח שהאתר שלך מדורג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש (SERP) ושתקבל יותר תעבורת דפים ויותר מכירות. הדברים שמשתמשים חווים באתר, כגון מהירות הדף וזמן השהייה של הדף, ממלאים תפקיד גדול בדירוג החיפוש האורגני וכיצד האתר שלך מופיע ב- SERP.
למידע מורחב בתחום של איך מומלץ לבצע קידום אורגני בגוגל וקידום אורגני יש לבדוק כאן: maximum-media.co.il

הנוהג ליישר את האתר שלך לגורמי דירוג מנועי החיפוש נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיה שיווקית מקוונת המורכבת מתת-אסטרטגיות קטנות כגון מחקר מילות מפתח ובניית קישורים, המסייעת לאתר שלכם להתמקם בראש עמודי תוצאות אורגניים (ללא תשלום) של מנועי חיפוש. אם אתה ממשיך ללמוד את היסודות של קידום אתרים אורגני ודוגמאות לאסטרטגיית קידום אתרים אורגני, אז זה יכול להיות נקודת מפנה עבור העסק שלך.

לאורך זמן

גוגל ומנועי חיפוש אחרים יזהו את האתר או הבלוג שלך כיעד לנושאים ספציפיים, מה שבתורו משפר את הדירוג שלך בחיפוש אחר תוכן ועוזר למצוא את הלקוחות האידיאליים שלך. פוסטים בבלוג, למשל, יכולים להיות ממוקדים למי שרוצה ללמוד ולהגדיל את התנועה האורגנית.

ככל שיותר שיתופים וקישורים טבעיים לאתרי האינטרנט שלך יש לך יותר השפעה ותנועת החיפוש האורגנית שלך תמריא

בדיוק כמו שאתה יכול לשתף את האינפוגרפיקה שלך באתרים מבוססי קהילה, אתה יכול גם לגייס בלוגרים, משווקי תוכן ויזמים דיגיטליים כדי לחפש תוכן שימושי לאוצר. אם אתה רואה שאתר המתחרים שלך נמצא גבוה בגוגל ואתה מתקשה, תוכל ללמוד מהם מבחינת שיווק תוכן.

כולם נמצאים באמצעות חיפוש אורגני

כותבים תכנים יוצאי דופן ומקדמים אותם במקומות הנכונים. הצבת הודעות הבלוג ותוצאות המקרה באתר שלך לצד תוכן אחר היא התחלה נהדרת, אך תצטרך קצת יותר עבודה בכדי להעביר את התנועה האורגנית אליך. עליכם למצוא דרך לחבר את התוכן שלכם עם הלקוחות המושלמים שלכם כדי לייצר יותר תנועה ולמשוך קוראים חדשים.

ככל שיש לך תוכן איכותי יותר (כולל מאמרים על מנהיגות מחשבתית ופרסומי בלוג) באתר שלך או בבלוג כך יש לך יותר הזדמנויות ליצור תנועה אורגנית שמתאימה לך

לאחר שבניתם קטלוג הגון של תוכן, תוכלו לקשר אותו אליו מהבלוג או מהאתר שלכם כדי להוביל את המבקרים לתכנים רלוונטיים יותר. זה ישמור על המבקרים באתר שלך זמן רב יותר ויעזור בשיפור תוצאות החיפוש שלך.

העובדה שאתרי האינטרנט שלך מדורגים ברשימות החיפוש האורגניות של גוגל עבור מילות מפתח חשובות חשובים

היא בעלת ערך להפניית תנועה לאתר שלך. אתרים אחרים המקשרים לשלך, בין אם בלוגים המדרגים את המוצרים והשירותים שלך, לקוחות מרוצים, שותפים עסקיים או רשימות, יכולים לעזור בהגדלת הדירוג שלך על ידי הצגת גוגל שהאתר שלך רלוונטי לתחומי העניין של אנשים. מאחר שגוגל מייעלת את האלגוריתמים של מנועי החיפוש שלה, הנה כמה אסטרטגיות בסיסיות לשימוש כדי לשפר את דירוג מנוע החיפוש האורגני שלך.

המטרה שלך צריכה להיות לאבטח דירוגים אורגניים גבוהים עבור מילות המפתח הרצויות. עם זאת, זה בלתי סביר להניח שאתה יכול להיות בראש Google בכל מילת מפתח שקשורה לענף שלך.

כישלון סיווג האתרים הללו

הוא הזדמנות שהוחמצה להגדיל את ההכנסות המוחשיות. הצב את הדפים האלה אחרי לפחות מילת מפתח אחת בכל מנוע חיפוש ותראה תנועה אורגנית עולה. תוכלו לדרג את שלושת המיקומים הראשונים עבור קטעי טקסט כלולים עבור כל מילת מפתח וכולכם תראו קפיצת תנועה אקספוננציאלית.

אתרים המדורגים ב -10% הראשונים של גוגל מתוצאות מנועי החיפוש הם בדרך כלל דפי משאבים. בראש ובראשונה, תוכן משאבים הוא סוג של תוכן המציע ערך רב. גישה אורגנית לדפי משאבים היא דרך לחקור דפים אלה ולהציע להם שיפורים.

ניווט באתר חשוב

כדי לעזור למבקרים למצוא את התוכן שהם רוצים. זה גם עוזר למנועי החיפוש להבין איזה תוכן בעל האתר רואה כחשוב. מכיוון שגוגל מספקת את תוצאות החיפוש ברמה של דף, גוגל רוצה להבין את התפקיד של כל דף בתמונה הכוללת של האתר.

טקסט העוגן שבו אתה משתמש לקישורים צריך לפחות לתת מושג לאיזה דף אתה מקשר

השתמש במילות מפתח כדי למלא את טקסט העוגן הארוך עבור מנועי החיפוש. אתה יכול לדמיין קישור למונחים המפנים לאתרים חיצוניים, אך לשים לב יותר לטקסט העוגן המשמש לקישורים פנימיים כדי לעזור למשתמשים לנווט באתר של גוגל.

ניתן להשתמש במילות מפתח בכיתוב, תיאור, תגי alt, שמות קבצים, כיתובים וכו '. אם תגי ה- Alt שלך מכילים מילות מפתח, Google מבחינה ברלוונטיות רבה יותר לדף ומרגישה יותר בנוח להציב אותך ואת עמוד Google בתוצאות החיפוש.

ניתן להשתמש בזה ליצירת רלוונטיות על ידי קישור תוכן תמונה למנועי חיפוש לשיפור SEO. אם אתה יכול להגניב מילות מפתח לכותרות שלך, מנועי החיפוש יכניסו אותן לתגי הכותרת שלך, מה שיוביל לדירוג AMP ו- SEO.

כותרת תג ה- HTML> מגדירה כותרת אתר ונועדה להיות תיאור תמציתי של תוכן האתר

זוהי השורה הראשונה של טקסט עם קישור היפר שמוצגת על ידי גוגל בתוצאות החיפוש האורגניות שלה והיא מופיעה בראש המסגרת ברוב כרטיסיות דפדפן האינטרנט. התג meta name = "description" content = "html" מיועד להסבר תמציתי של תוכן האתר.

דילוג לתוכן