איך עושים הצרת היקפים

0 Comments

קשקשת היא אחת השיטות הנפוצות ביותר לטיפול במחלות חניכיים, המכונה גם פריודונטיטיס. קנה המידה הוא הליך מקובל לחולים במחלות חניכיים כגון דלקת חניכיים, כמו גם אצל שינניות שיניים ורופאי שיניים.

הליך שמרני זה, המכונה קנה המידה בשיניים, ממלא תפקיד מכריע בטיפול בדלקת חניכיים. בשל עלותו הנמוכה, הליך זה חיוני לשמירה על בריאות השיניים והחניכיים.

על ידי צמצום הכיסים המתפתחים בין השיניים לחניכיים במהלך קנה המידה של שיניים ונקיטת שורשים

אתה יכול להפחית את הסיכון לאובדן רקמות שן ועצם הקשורות לדלקת חניכיים כרונית. על ידי צמצום הכיסים הללו המתפתחים בשן, בחניכיים וכו ', על ידי צמצום תכנון השורשים שלהם, אתה מקטין את הסיכויים שלך לסבול ולחוות אובדן שיניים, עצמות ורקמות הקשורים לשורשים בקנה מידה של השיניים – הקצעה – וכך להפחית את הסבירות תחושת כאב, דלקת ואפשרות לאובדן שיניים.
כדי לקרוא עוד אודות איך עושים הצרת היקפים והצרת היקפים מחיר מומלץ לגשת לאתר dizolve.co.il

אם יש לך סימנים או תסמינים של מחלת חניכיים

התייעץ עם רופא השיניים ובקש ממנו קנה מידה ותכנון שורשים. אם יש לך שאלות בנוגע לקשקשת, נטילת שורשים או בעיות בריאות אחרות של הפה, תוכל ליצור קשר עם התרגול ולתאם ביקור כדי ללמוד עוד על היתרונות של קנה המידה של שיניים או תכנון שורשים, אשר יכולים לעזור בשיפור בריאות הפה שלך ובהגנה על החיוך שלך. ואם יש לך דלקת חניכיים כרונית או אובדן שיניים מסוג אחר, שאל את רופא השיניים שלך אם יש לו את אפשרויות הטיפול המתאימות לך, כגון שיננית שיניים או מנתחי פה.

וודא שרופא השיניים שלך יודע את כל היסטוריית הבריאות שלך לפני שתבצע קנה מידה או תכנון שורשים

אם בפה שלך מופיעים סימני דלקת חניכיים כרונית או שיש לך סיכון מוגבר לדלקת חניכיים, קנה המידה ותכנון שורש עשויים שלא להתאים לחיוך שלך. רופא השיניים שלך יכול להמליץ על הרחבות שיניים / תוכניות שורש אם הוא או היא חושדים שיש לך הפרעת עיכול.

אנשים עם שיניים וחניכיים בריאים זקוקים רק לבדיקות שיניים ולניקוי קבוע מדי שנה

אם אתם סובלים מדלקת חניכיים קשה או אם מצבכם דורש ניתוח חניכיים, רופא השיניים או רופאת החניכיים ימליצו על קנה המידה או הקצעת שורשים, המכונה גם ניקוי עמוק, תלוי בחומרת דלקת החניכיים. הדרך הטובה ביותר לברר אם אתה זקוק לקנה מידה ותכנון שורשים היא תמיד לשאול את רופא השיניים שלך. רופא השיניים שלך ימליץ על הטיפול הראשון, אך אם יש לו מחלת חניכיים, קנה המידה / תכנון שורש הוא ככל הנראה הטיפול השני או השלישי עליו אתה ממליץ.

נקו מחצית או רבע מהפה כל שלושה עד ארבעה חודשים במשך שנתיים-שלוש בסך הכל ונקו אחד

וחצי עד שניים – שליש מהחניכיים אחת לחצי שנה. ברגע שהחניכיים והשורשים קהים, רופאי השיניים מתחילים להתכווץ, מסירים פלאק, חשבון ושקעים אחרים מעל ומתחת לקו החניכיים. לאחר ניקוי השיניים עם קשקשים ושורשי כל שן הוחלקו על ידי רופא שיניים, הוא או היא יכולים לבצע הקצעת שורשים. רופאי שיניים יכולים גם להסיר רובד ואבנית בעזרת מברשת שיניים ו / או משחת שיניים במשך שנתיים עד שלוש בסך הכל.

לפעמים זה עשוי לדרוש מספר סיבובים של קנה המידה ותכנון שורשים

כדי להפסיק דלקת חניכיים ולראות שיפור בבריאות הרקמות, לכן בצע בהקדם האפשרי. אם הוסר רובד עודף, רופאי שיניים יכולים גם לבצע קנה המידה או הקצעת שורשים כדי למנוע התפרצות מחלת חניכיים. הקצעת קשקשים ושורשים יכולה להפוך את דלקת החניכיים ולמנוע ממנה להתקדם למחלת חניכיים חמורה יותר.

אם יש לך תסמינים של מחלת חניכיים

ייתכן שתצטרך גם סוג של ניקוי הנקרא קשקשים או הקצעת שורשים. החדשות הטובות הן שלרוב ניתן לטפל בחניכיים באמצעות ניקוי עמוק, הדורש קנה מידה ותכנון שורשים. זו הסיבה שניקוי השיניים לא נעשה על ידי רופא שיניים, אלא על ידי שיננית שיניים ולא על ידי מנתח פה או עוזר שיניים. קנה המידה של שיניים, עקירת שורשים וקנה מידה של השן כמלווים משולבים בצורה הטובה ביותר באותה תרגול שיניים כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

למי שלא מכיר את קנה המידה והקצעת השורשים

יש סוג של ניקוי עמוק שלעתים קרובות מומלץ למי שחלה במחלת חניכיים, המכונה בדרך כלל מחלת חניכיים. קנה מידה או תכנון שורשים, המכונה לפעמים ניקוי עמוק, היא אחת השיטות היעילות ביותר לטיפול בדלקת חניכיים ומחלות חניכיים.

בנוסף לניקוי השגרתי למניעת מחלות חניכיים וחניכיים

קנה המידה והקצעת שורשים הוא גם הליך שאינו ניתוחי שניתן לבצע לטיפול בדלקת חניכיים. זוהי גם טכניקת קנה המידה והקצעת שורשים שאינה כירורגית שיכולה לסייע גם לטיפול בדלקת חניכיים, החל מניקוי עמוק של הפה, השיניים והחניכיים בשבועות הראשונים לאחר הופעת דלקת החניכיים.

דילוג לתוכן