הזמנת רופא עד הבית

0 Comments

הנה מה שאתה צריך לדעת כדי להגדיר ולהכין את התור לרופא הווירטואלי שלך, כך שתוכל לדאוג לצרכים הרפואיים שלך מבלי לצאת מהבית. תוכנית בסיסית זו יכולה לעזור לך להפיק את המיטב מכל פגישה, בין אם אתה מתחיל רופא חדש או פונה לרופא במשך שנים.

אם יש לך בעיות

נסה להתקשר לצוות בפרקטיקה הרפואית שלך או לשלוח דוא"ל שידריך אותך בתהליך ויעזור לך למצוא את הפגישה הווירטואלית שלך. בדוק שהביטוח שלך מכסה את הרפואה כדי שתדע להגדיר ולהשתמש בטכנולוגיה לפגישות עם רופאים וירטואליים. אם אתה צריך לתכנן שמתורגמן יהיה זמין, אנא התקשר מראש למשרד הרופא.

וודא שהמתורגמן מבין את הסימפטומים של מצבך

כדי שתוכל לתרגם את ההודעה שלך בצורה נכונה לרופא. תמיד יידע את הרופא, המתורגמן או הצוות אם אינך מבין את האבחנה או את הוראות הרופאים. אם יש מצב חירום או שהרופא זקוק לך כאשר התרגול סגור, שאל מה לעשות.

אם אתה יושב בחדר המתנה לפגישה עם רופא או אחות לפגישה לטיפול רפואי אישי

אתה מסתכן בהידבקות בזיהום. כעת אתה צפוי להידחף הלוך ושוב בין העבודה לפגישות, ואתה עלול להסתכן בזיהום אם אתה יושב בחדרי המתנה רק כדי שייבדק נזלת של ילדך או פריחה מפוקפקת על ידי רופא. אם אתה מבקש ביקור בית, התקשר לרופא המשפחה שלך כדי לברר מידע נוסף על הבעיה לפני שתחליט אם ברצונך להגיע.

בפרקטיקה הרפואית שלך יש פורטל חולים מקוון שבו אתה יכול לגשת לתיקים הרפואיים שלך, להתכתב עם הצוות ולהיכנס. אם הרופא שלך הוא חלק ממערכת בריאות גדולה יותר, הביקור נעשה בתרגול נפרד, אך אתה מחובר למטופל.

אם אתה מספק את המידע האישי שלך בכל פעם שאתה צריך לראות רופא משפחה, סביר להניח שהנתונים שלך יוכנסו לאפליקציה לנייד. כאשר אתה מוריד את האפליקציה לסמארטפון שלך, תועבר לדף בו תוכל ללחוץ על כפתור "בקש רופא".

לאחר מכן תחובר ישירות לאחות או לעוזרת רפואית שישאלו אותך שאלות בסיסיות לפני שילווה אותך רופא

האפליקציה מבקשת גם את שם רופא המשפחה שלך כך שרפואה הבריטית תוכל לשלוח לך דוח רפואי לביקור בית אם אתה מתקשר מחוץ לשעות העבודה. אחות מרופא המשפחה שלך תתעד את פרטיך, תבקש את הסימפטומים שלך ותתעד עבורך בדו"ח.

ייתכן שתרצה לבקש מהרופא שלך לשלוח לך עותק של טופס התיעוד הרפואי

כדי שתוכל למלא אותו בבית, שם יש לך את הזמן והמידע למלא אותו. הרופא שלך יבקש ממך לחתום על טופס אישור רפואי שנותן לך אישור לבקש את הרישומים. אם לרופא עדיין אין איתך רופאים אחרים, קח אותם איתך אם כן.

אם אתה מוכן להזמין שעה אצל הרופא שלך

אתה יכול לפתוח את האפליקציה, לבחור את האדם שאתה רוצה לראות וללחוץ על הבקשה לרופא. אם הרופא לשעבר שלך נמצא בעיר אחרת, תן לרופא החדש שלך את שמו וכתובתו. אם אתה זקוק לביקור דחוף לאחר העבודה אצל הרופא, התחל בתהליך ההזמנה ושמור אותו באפליקציה שלך.

לבדיקה יסודית יותר

תוכלו לקנות גם ערכת בדיקה מרחוק הכוללת סטטוסקופ, אוטוסקופ ומד חום בסיסי שיכול לשלוח מידע לרופא. אם אתה פונה למומחה שראית מזה כמה חודשים, הרופא שלך עשוי להתנהג כאילו אתה לוקח הביתה סימנים חיוניים (טמפרטורה, לחץ דם, משקל וכו ') ולדון במידע זה במהלך הפגישה. זה יכול להיות חלק חשוב בביקור אצל הרופא, כמו למשל בדיקת קצב הלב או רמות הסוכר בדם.

האפליקציה עצמה

היא בחינם, אך תצטרך לשלם תשלום קטן כדי לשוחח עם הרופא שלך, אז הורד את האפליקציה. אם אתה משתמש בסמארטפון, פשוט היכנס לחנות האפליקציות שלך, לחץ על אחד מהסמלים שלמעלה והורד אותו. חשוב לזכור כי דמי רופא ניתנים למשא ומתן, אך דמי הייעוץ נמוכים מדמי בית החולים הרגילים בכדי לחסוך בעלויות הנסיעה.

אתה צריך למצוא מקום שקט לתקשר עם הרופא שלך מרחוק

הזמנת רופא עד הבית שיוכל להקשיב טוב בזמן שהוא מקליד. אתה צריך להיות מוכן לדון בכל תרופות מרשם שאתה לוקח או זקוק לך. אם הרופא לא מקשיב, יש לך את כל הזכות להודות בזה בנימוס. זה נותן לך את האפשרות לעזור לרופאים שלך באבחון המדויק ולקבוע את התרופות המתאימות ואת ההליך הנכון.

 

דילוג לתוכן