הזרקת חומצה היאלורונית – מה צריך לדעת לפני שמזריקים?

0 Comments

הזרקת חומצה היאלורונית הפכה להיות בשנים האחרונות למנת חלקם של נשים וגברים. אנשים שונים שרוצים להעלים את הקמטים ולטפל בבעיות אסתטיקה שונות. אך לפני שמזריקים חומצה היאלורונית לפנים או לכל אזור אחר בגוף, יש כמה דברים שחובה לדעת. במאמר הבא ריכזנו לכם את כל המידע השימושי שתוכלו להיעזר בו. מידע שיאפשר לכם להשיג את התוצאות הרצויות מבלי לפגוע בעצמכם. הרי כל אחד ירצה לדעת כי אותן הזרקות לא פוגעות בגוף שלו לטווח הרחוק.

מתי כדאי לבצע הזרקת חומצה היאלורונית?

הקביעה הסופית היא באחריותו של הרופא המטפל. אך הזרקות של חומצה היאלורונית אפשר להזריק באזורים שונים בגוף. מכיוון שמדובר על חומר שמיוצר בגופנו באופן טבעי הוא משתלב בגוף בצורה אידיאלית. טיפולים בחומצה היאלורונית אפשר לבצע בהתמודדות עם קמטים או על מנת לעצב מחדש אזורים בגופנו. כיום השימוש באותה חומצת קסם הוא הרבה יותר משמעותי מאשר הוא היה בעבר. בעבר היו משתמשים בחומצה למטרות ספציפיות.

כמה עולה לבצע הזרקות באזורים שונים?

נדגיש כי העלות של הזרקת חומצה היאלורונית משתנה בהתאם לדרישה. יש אזורים שונים בגוף שבהם העלות היא גבוהה ואזורים אחרים שבהם העלות היא נמוכה. אך לרוב העלות אמורה להסתכם בכמה מאות שקלים לטיפול בודד. תוכלו לקבל מראש הצעת מחיר מהרופא שאליו פניתם, ולדעת כמה תצטרכו לשלם על הזריקה. החדשות הטובות הן שזריקה אחת של חומצה יכולה להחזיק מספר חודשים.

האם מסוכן לבצע הזרקת חומצה היאלורונית?

לא מסוכן לבצע טיפול מהסוג הזה, ומדובר נכון להיום על אחד מהטיפולים הכי בטוחים שיש. בהשוואה לטיפולים אחרים שעלולים להביא איתם סכנה מסוימת, כאן הסיכון הוא מינימלי. יש כאלה שאומרים כי הם מעדיפים לבצע הזרקות של חומצה היאלורונית, ולא לבצע טיפולים אחרים מסוכנים בהרבה. כל עוד הטיפול מתבצע במקום הנכון, לא אמורות להיות בעיות. העיקר שתבחרו את הרופא הנכון שהוא זה שיהיה אחראי לבצע את ההזרקה. המיומנות של הרופא היא זאת שעשויה לשנות את כל תמונת המצב מבחינתכם.

דילוג לתוכן