החלפת ברך בגישה קינמטית – הטיפול האידיאלי לשחיקת סחוס

0 Comments

ככל שעוברות השנים, כך גם מגיעות איתן כל מיני בעיות בריאותיות שלא יצא לכם להכיר. אחת מהבעיות השכיחות שמתמודדים איתה גברים ונשים כאחד זה שחיקת סחוס. שחיקת הסחוס מתרחשת לרוב באזור הברך, והיא מביאה מצד שבו העצמות משתפשפות אחת עם השנייה. במקרה כזה כל תזוזה של הברך עשויה להביא איתה לכאבים בלתי נסבלים. במאמר הבא נסביר לכם על ניתוח החלפת ברך בגישה קינמטית שמיועד על מנת להחזיר את הסיטואציה לקדמותה. ניתוח אחד פשוט יביא אתכם למצב שבו תוכלו להחזיר את הברך לתפקוד האידיאלי שלה.

האם חובה לבצע ניתוח החלפת ברך?

לא מעט אנשים שומעים את המילה ניתוח וחוטפים פיק ברכיים. הם סבורים כי ניתוח הוא המפלט האחרון, והם מעדיפים לבחון את כל האפשרויות האחרות. גם כאן ניתוח החלפת ברך בגישה קינמטית לא יהיה האפשרות הראשונה שבה אתם תבחרו. אך לרוב הוא מגיע כאשר הכאבים כבר הופכים להיות כאבים בלתי נסבלים. כאלה שיביאו אתכם למסקנה כי עדיף לבצע ניתוח על מנת להעלים את הכאבים פעם אחת ולתמיד.

היכן כדאי לבצע ניתוח מהסוג הזה?

לא כל רופא אורתופד מתמחה בביצוע ניתוח החלפת ברך בגישה קינמטית. הרופא הוא אדם שעליו אתם אמורים לסמוך מתחילת התהליך ועד סופו. המשמעות היא שאין מקום לספקות ואין מקום להימורים מיותרים. ההצלחה של הניתוח ברובה תלויה במיומנות ובניסיון של הרופא המנתח. אנו מציעים לכם לבחור בצורה זהירה את הרופא שיבצע את המשימה. כמובן שתמיד טוב לקרוא המלצות וביקורות של אנשים שביצעו את הניתוח בעבר.

כמה זמן נמשכת ההחלמה מהניתוח?

ההחלמה מניתוח החלפת ברך בגישה קינמטית היא לא החלמה קלה. בסוף מדובר כאן על הליך כירורגי שמביא איתו שינוי בתנועה של הברך. אך בזכות התקדמות הרפואה והשילוב עם טכנולוגיה חדשנית תקופת ההחלמה התקצרה. כיום מדובר על תקופה של בערך שבועיים עד שתוכלו לבצע פעולות שונות. הכאבים אמורים להיעלם בתוך חודש או חודשיים כאשר כל מקרה נשקל לגופו. אך ההצלחה של הניתוח היא לא הצלחה שתוכלו להעמיד אותה בספק.לפרטים נוספים היכנסו לאתר – https://www.ronendebi.co.il/

דילוג לתוכן