השוואת שיטות להשתלת שיער – DHI או FUE מה עדיף?

0 Comments

כשמדובר בהשתלות שיער, כמעט כולם עולים לראש בראש כששואלים את מחיר השתלת שיער. בחירת אפשרות זמינה, הבחירה בין שתי האפשרויות הפופולריות ביותר DHI ו- FUE, הקשתה על הבחירה.

למעשה

זה חכם לדבר עם מנתח השתלת השיער על כל תופעות הלוואי האפשריות של DHI לפני שתקבל החלטה. אם יש לך שאלות למה לצפות מהשתלות שיער ב- DHi, ייתכן שתגלה כי המנתח שלך כולל תיק העברות שיער ב- DHI ו- FUE בתיק העבודות שלו. לחץ כאן למידע נוסף אודות DHI וטכניקות השתלת שיער ולקבלת השיטה המדויקת ביותר לקבלת שירות להשתלת שיער. אם אתם מתכננים השתלת שיער ב- DH I, צרו קשר עם Cosmeticium, סלון השירות המלא הראשון והיחיד בעולם בארה"ב, המנוהל על ידי צוות מומחים ייעודי.

שלבי השתלת השיער של DHI דומים מאוד להשתלות שיער FUE, למעט היווצרות האתר והשתלתם. שלב השתלת השיער DH I דומה מאוד להשתלות שיער ב- F UE, שכן גם השתלות וגם השתלות מבוצעות בו זמנית.
לעוד פרטים בנושא של מה עדיף DHI או FUE? והשוואת שיטות להשתלת שיער – DHI או FUE מה עדיף? מומלץ לבדוק כאן: notnimbarosh.com

כפי שאתה יכול לראות, הדרך בה השתלת ההשתלה באזור הטיפול ושלב היווצרות האתר והשתלתם נובעות בדרך כלל מאותו שלב.

בשיטת FUE חובה להתגלח באזור בו מתבצעת השתלת השיער

DHI כולל גילוח שיער לפני הניתוח, כדי שמומחים ורופאים להשתלות שיער יוכלו להבין טוב יותר את מצב השיער ביום הניתוח. לחולים שאינם מעוניינים כי שיערם יתקצר או יתקצר וגולח, אנו מעדיפים את שיטת DHI, בה אנו יכולים לבצע את השתלת השיער מבלי לגלח את השיער לחלוטין. במהלך השתלת שיער Fue, המנתח או הקוסמטיקאית מסירים ומגלחים את זקיקי השיער מאתר התורם ומנקים את האתר בו מבוצעת הניתוח.

במובנים רבים, טכניקת השתלת שיער זו נחשבת למועילה יותר משיטת FUE. השתלת שיער לא מגולחת יכולה לשמש גם באותו אופן כמו DHI, אך הן פולשניות ויקרות יותר מ- DHi.

סיבה נוספת מדוע ניתן להעדיף DHI על פני השתלת שיער ב- FUE

היא שאינה מצריכה קידוח תעלה. עט השתל של צ'וי מסיר את הערוץ בקרקפת שעליו המנתחים ליישם. הסיבה לכך היא שהשורשים, שנלקחים מסיכת המנתח, ממוקמים באזור בו נעשית השתלת שיער אחת ולתמיד באמצעות פתיחת התעלה.

בהשוואה לטכניקות אחרות של השתלת שיער, טכניקת השתלת שיער (DHI) מציעה אפשרות לשתול שורשי שיער צפופים יותר. עם זאת, FUE הוא קצת יותר מתאים בשל הליך פחות פולשני ועלות נמוכה יותר של ההליך.

הבנת ההבדל בין הליכי DHI ו- FUE תעזור לך לבחור את שיטת השתלת השיער שתבטיח את התוצאות הטובות ביותר.

כפי שהוסבר קודם לכן

שיטת השתלת השיער FUE יכולה לעזור לך להשיג תוצאות בעלות מראה טבעי אם תשומת לב נכונה, אך זה לוקח זמן בהשוואה ל- Fue. עלות השתלות שיער ב- DHI גבוהה יותר בהשוואה למו"פ קונבנציונאלי, ויכולה לעלות בכ- 30% בהשוואה לניתוח FUE קונבנציונאלי. עם זאת, אם יטופל כראוי, זה יעלה בערך כמו השתלת שיער קונבנציונאלית, כ -2,000 עד 3,500 דולר, תלוי בגורמים רבים.

עלות השתלות שיער עבור השתלות שיער FUE היא יחסית יקרה בהשוואה להשתלות שיער קונבנציונאליות. מרפאות המציעות השתלות שיער מ- Fue יכולות לעלות בין 1,000 ל -2,500 דולר, או אפילו יותר מ -3,200 דולר להשתלה קונבנציונאלית וכ -4,300 דולר להשתלת FU.

בהתבסס על עלות השתלות שיער

השתלות שיער ב- FUE יכולות להגיע לכ- 1 ליטש, בעוד ש- FUT יהיה פחות מ- 60,000 $. בעוד שהעברות שיער יכולות לעלות 30-40 דולר או פחות, עלות המחקר והפיתוח הקונבנציונאלית גבוהה בהרבה. העלויות להשתלת שיער ב- Fue יכולות להיות גבוהות משמעותית גם בהשתלת FU קונבנציונאלית. הוצאה נוספת נקבעת על ידי הרעיון להחליט על פי מידת נשירת השיער.

אם יש לך שטח גדול יחסית של נשירת שיער

השתלת שיער FUT היא האפשרות החסכונית ביותר – היעילה, שכן היא נותנת לך יותר השתלות בכדי לקרב אותך לראש שיער מלא בפחות כסף. חסרון חשוב אחד של השתלות שיער ב- DHI הוא שההליך לוקח יותר זמן מ- FUE. אומרים שזה עולה יותר מכל טכניקות אחרות של השתלת שיער, אך בהשוואה העברות שיער של DHi נמשכות בדרך כלל זמן רב יותר בין הפגישות. על מנת למזער את זמן ההחלמה, ניתן לתכנן בדיקות מעקב בזמן קצר יותר מאשר עם השתלת שיער Fue.

מרפאת HLC Hairline תפסה את המקום השני

ובהתחשב בגורמים של Estetistanbul במקום השישי. שיטת DHI היא אחת משיטות השתלת השיער המצליחות בעולם, עם למעלה מ -1.5 מיליון השתלות שיער עם תוצאות טובות, מה שעזר לרבים לחשוב מחדש על האני הצעיר שלהם בשיטת השתלת שיער. תן לי להראות לך כיצד ההבדל ב- DHI יכול לעזור לך להחזיר לצמיתות את השיער ואת הביטחון העצמי שלך.

דילוג לתוכן