חתונה בקפריסין פאפוס

0 Comments

פאפוס היא עיר בחוף הדרום מערבי של קפריסין, המאוכלסת מאז התקופה הנאוליתית. הוא נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר ו-11 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של פאפוס.
לעוד מידע על חתונה בקפריסין פאפוס מומלץ לגלוש לאתר free-wedding.info

ביתן גן פרטי לחלוטין עם עצי דקל מתנדנדים ברוח הים תיכונית הנהדרת

הגינה שלנו משקיפה על הים הטורקיז הנוצץ, והביתן ממוקם בגנים הקהילתיים המטופחים שלנו, העיצוב האלוהי והזורם שלנו יהפוך אותו לתפאורה המושלמת עבור החתונה הקפריסאית שלך. נוף הים של וילה אוליביה עוצר נשימה והתפאורה המושלמת לחתונה. חתונות באיה נאפה, כמו אחרות בקפריסין, קשורות לקו חוף יפהפה, חופים זהובים ומי טורקיז. יעדי החתונה הפופולריים ביותר בקפריסין הם פאפוס ואיה נאפה.

בנוסף

לשלושתם יש מספר מלונות חוף, מושלם עבור טקסים רומנטיים המשקיפים על האוקיינוס. כפר התיירות קפאלוס ביץ' הוא מקום אידיאלי לחתונות בקפריסין. חתונות חוף בקפריסין פופולריות מאוד ומלון קפאלוס ממוקם ממש על החוף מה שהופך אותו למקום המושלם עבור חתונת חוף בקפריסין. חתונות חוף קפאלוס אירופה סאן, קפריסין, חוף פאפוס בקפאלוס הן בהחלט מדהימות ובמחיר סביר.

Thalassa Europe Sun

קפריסין, פאפוס עבור מתנת חתונה יוקרתית לעצמכם ולבן הזוג המשמעותי שלכם, שקול לשכור וילה פרימיום עם בריכה פרטית וג'קוזי בPaphos Spea Hills. יש לכם הזדמנות לחגוג את יאכטת החתונה שלכם בבית העירייה של פאפוס, אחד מאתרי הנופש היוקרתיים, בטירת ימי הביניים של פאפוס, בפארק העירוני או במוזיאון האתנוגרפי.

רכזי החתונה של Leonardo Cypria Bay ידאגו לכל הפרטים שיוסיפו סטייל

רומנטיקה ואלגנטיות ליום המיוחד שלכם, כך שתוכלו להתמקד רק בחגיגת הרגע הזה עם המשפחה והחברים. בכל שלב נדאג לכל הפרטים כאן בקפריסין, נסייע לכם בבחירת מקום החתונה, סגנון, צבעוניות, זרי פרחים, הובלה וכו'. החל ממה שהכי חשוב לכם, נשותף וננהל משא ומתן עם הטובים ביותר. מקומות וספקים לחתונה בקפריסין מתחילתו ועד סופו כדי להבטיח שהיום המיוחד שלכם יהיה אישי וייחודי כמוכם. בחירת מקום לחתונה עבור כל לקוח בנפרד כל כך חשובה לנו – אנו לומדים כל היבט בקפידה ובמחשבה, בהתבסס על התקופה בשנה, החלומות האישיים שלך על מקום חתונה, עיצוב מקום החתונה – והניסיון שלנו בהכנה, כמו גם היום האמיתי הוא יקר מפז.

אנו מציעים תכנון חתונה

צילום, וידאו, תקליטנים, תוספות וסיורים מותאמים אישית מלאים במקומות. אנו מציעים מגוון רחב של חבילות ושירותי חתונה בהתאמה אישית ויכולים לארגן כל היבט שתצטרכו בחתונה שלכם בחו"ל בקפריסין. הודות למיקום ולמתקנים שלנו, יש לנו את כל מה שאתה צריך כדי לתכנן חתונה קפריסאית בפאפוס.

חתונות בקפריסין הן הליבה של העסק שלנו ואנחנו אוהבים לראות את עצמנו כמובילי השוק מבחינת מתכנני חתונות מסורים

מה שאומר שאנחנו לא מארגנים חתונות כעסק צדדי לחופשה בווילה או בנכס. היתרון הגדול ביותר בעבודה עם חתונות אינטימיות קפריסין הוא הידע המקומי העשיר שלנו, הגישה לספקים המקומיים הטובים ביותר והגישה המעשית שלנו. אנו נותנים לזוגות שלנו אפשרויות, מציעים את העצות והניסיון שלנו ותמיד מקשיבים. כאן בחוף אטלנטידה אנו מתמחים בתכנון חתונות מאז 2002.

ניקח את הזמן להכיר אותך

כדי שתוכל להתחיל לתכנן את החתונה הטובה ביותר בקפריסין. עכשיו זה הזמן לחלום ולתת לאישיות שלך לעזור לנו ליצור את החתונה שלך בקפריסין ולהאיר כמו השמש הקפריסאית. הגשמת חתונת החלומות שלכם דורשת דיוק ותשומת לב לפרטים, וחתונה בהתאמה אישית יכולה להחיות את האישיות, הסגנון והעיצוב שלכם ליום החתונה המושלם בקפריסין.

יש לנו מבחר גדול של וילות לחתונה יפות במקומות היפים ביותר בפאפוס

יש הרבה וילות מדהימות לחתונה זמינות להשכרה בקפריסין וללא ספק וילה פנורמה ווילה אוקיאניה הן בין אותן וילות יפות ומדהימות שיש לאי אפרודיטה, אלת האהבה, להציע. לפאפוס מגוון רחב של נכסים לחתונת החלומות שלכם. Panorama Wedding Cyprus Villas הוא הבעלים החוקי של וילות החתונה הנפלאות הללו.

חתונות וילות קפריסין ™ מתמחה בארגון חתונות חלומות בכמה מהוילות היוקרה הטובות ביותר בפאפוס

קפריסין, דואגים לכל פרט ופרט כדי לארגן בצורה מקצועית את היום הטוב בחייכם. חתונות חוף אטלנטידה קפריסין מתמחה בארגון אירועים בפאפוס מזה שנים רבות. בתפקידים העצמאיים הקודמים שלנו כרכזי/מתכנני חתונות, רכשנו ניסיון רב עם סוכנות נסיעות בבריטניה וניקי המשיכה לנהל חתונות ואירועים עבור מלונאים בקפריסין. אודותינו אנחנו ניקי וחנה, צוות אם ובת עם ניסיון רב שנים בתעשיית החתונות בקפריסין.

בקפריסין אנו מציעים חתונות באזור לרנקה ובאזור פאפוס. מקומות החתונה שלנו יספקו את הרקע לצילומים מדהימים שיהפכו את היום הזה לבלתי נשכח באמת.

זה המקום המושלם לתכנן את החתונה שלך ולהגיד כן לבן הזוג המשמעותי שלך

חתונה בחוף אטלנטיס היא בחירה פנטסטית ומושלמת באמת לזוגות שרוצים רגע רומנטי ובלתי נשכח בחייהם. עם חתונות חוף אטלנטידה, פאפוס, קפריסין, היום הגדול שלך בידיים בטוחות. בחודשים שלפני החתונה שלכם, עליכם להתמקד בהשלמת הניירת הדרושה ולוודא שיש לכם את כל הניירת המשפטית לפני הגעתכם לקפריסין.

את הנישואין חוגג פקיד הנישואין במקום החתונה הנבחר

ותעודת הנישואין נמסרת ישירות לחתן ולכלה לאחר סיום הטקס. מציע גישה שונה לחלוטין, חתונה בוילה פרטית הפכה ליוקרה משתלמת. חתונות קבוצת וילה היא חלק מקבוצת וילה ™, הספקית הגדולה ביותר של וילות יוקרה בקפריסין.

הדור האחרון של משפחת קונסטנטינו מחזיק ומפעיל כעת את מלון Vasilias Nikoklis Inn כמקום קפריסאי מסורתי לחגיגות וחתונות

הבניין המקורי, בן למעלה מ-100 שנה וכיום שוכן בקומת הקרקע, ניתן כמתנת חתונה לבעלים הראשונים, תאסוס ודורה קונסטנטין.

הבעלים עשה מאמצים רבים בכל פרט

כדי להפוך את הוילות לאחד ממקומות ההשכרה היוקרתיים הטובים ביותר בקפריסין ולארח את טקסי החתונה וקבלות הפנים הטובים ביותר. הם קישטו את הגזיבו בו התקיים טקס החתונה בוילונות לבנים כדי להעניק לו אווירה רומנטית יותר.

דילוג לתוכן