טיפול בדורבן בכף הרגל – מהן השיטות הכי יעילות?

0 Comments

סובלים מכאבים בכף הרגל? יכול להיות כי מדובר על דורבן בכף הרגל. את הזיהוי הסופי צריך לבצע איש מקצוע מנוסה אשר מגיע מתוך העולם הזה. אך ברוב המקרים מדובר על כאבים בחלק התחתון של כף הרגל. אם תרגישו כאבים באזור הזה, ככל הנראה הסיבה היא הימצאות של דורבן. לשמחתכם, אינכם צריכים לסבול את הכאבים לאורך זמן. קיימות כל מיני שיטות טיפול יעילות שאמורות לסייע לכם להחזיר את המצב לקדמותו. אם תבחרו את שיטת הטיפול הנכונה, תוכלו לראות שיפור ניכר תוך זמן קצר.

פיזיותרפיה לטיפול בדורבן

טיפול פיזיותרפי יכול להיות טיפול שיסייע להתמודדות עם דורבן בכף הרגל. ישנם כל מיני תרגילים שניתן לבצע אותם על מנת להפחית את הכאב, ובשלב מסוים גם להעלים את הדורבן. מצידו של המטופלת נדרשת התמדה רבה בביצוע התרגילים על כל גווניהם. אם לא תגיעו בצורה עקבית לפיזיותרפיה, המצב עלול רק ללכת ולהחמיר. מי מכם שלא בנוי לטיפול ממושך, צריך לבחור בשיטת טיפול אחרת.

ניתוח דורבן בכף הרגל

יש כאלה שיגידו כי הניתוח הוא האפשרות האחרונה שנמצאת בסל האפשרויות. אך יש כאלה שעבורם האפשרות הזאת היא האפשרות היחידה. כאשר המצב כבר ממש חמור, אין מנוס מאשר לבצע ניתוח. בניתוח הרופא המנתח משחרר את הרצועה הבעייתית, ובכך מביא להפחתה משמעותית בכאבים. היתרון של ניתוח הוא שתוכלו לראות את השיפור לאחר תקופת החלמה של מספר שבועות. הבחירה הזאת אידיאלית עבור מי שלא רוצה להתמיד לאורך זמן.

מדרסים לטיפול בדורבן

אחת מהאפשרויות הכי טובות שעומדות לרשותכם הוא שימוש במדרסים. המדרסים מביאים קודם כל להפחתה משמעותית בעוצמת הכאב, כאשר את השיפור רואים על המקום. המדרס בנוי בצורה כזאת שהוא מפחית את הכוח המופעל על כף הרגל. במצב כזה ניתן יהיה לראות את השיפור בתוך מספר ימים בלבד. לאחר נעילה ממושכת של מדרסים, ניתן יהיה לראות גם כי הדורבן נעלם בקביעות. המדרס לא ידרוש מכם לבצע אף פעולה מיוחדת חוץ מאשר להכניס אותו אל הנעל שבה אתם משתמשים. 

דילוג לתוכן