טיפול ב-FSH גבוה על ידי דיקור סיני

0 Comments

כאשר אישה סובלת מ- FSH גבוה ישנו צורך לעשות הכל על מנת להפחיתו. לאורך השנים מצאו לא מעט שיטות טיפול שונות שאמורות לסייע במשימה הזאת. אך הרפואה הסינית הביאה איתה את הטיפול האידיאלי ביותר למצב מהסוג הזה. אנו כמובן מדברים על הדיקור הסיני שיכול להיות יעיל מאוד להורדת FSH גבוה. אז מה אתם צריכים לדעת על השילוב של הדיקור הסיני ביחד עם המצב הזה? מה ההשלכות של FSH גבוה? האם ישנו סיכון מסוים בטיפול מהסוג הזה? על מנת לקבל את התשובות לשאלות האלה, דיברנו עם יוסי פתאל מומחה ברפואה הסינית בפוריות נשים. 

מהו FSH?

רוב הנשים אינן מכירות את המונח FSH או בשמו המלא Follicle stimulating hormone. מדובר על אחד מההורמונים שמופרשים מבלוטת יותרת המוח. האיבר הייעודי שנמצא בחזית המטרה הוא השחלות או האשכים, השוני הוא בהתאם למין כמובן. ישנו צורך לטפל במצב כזה אצל נשים על מנת להגדיל את הסיכוי להיכנס להיריון. נשים שסובלות מ-FSH גבוה יתקשו מאוד להיכנס להיריון, יש כאלה שיגידו כי מדובר על משימה בלתי אפשרית. אך טיפול בדיקור סיני יכול להיות הפתרון שיאפשר לך להיכנס להיריון למרות המצב הקיים.

כיצד דיקור סיני יכול לסייע?

לפי הרפואה הסינית, FSH גבוה הוא לא הסיבה שבגללה האישה לא מסוגלת להיכנס להיריון. הסיבה היא הרבה יותר עמוקה וקשורה לחוסר איזון כללי בגוף. הדיקור הסיני ידוע בתור אלמנט שנועד על מנת להחזיר את האיזון לגוף. על ידי דיקור הגוף בכל מיני נקודות אסטרטגיות שונות יהיה ניתן להחזיר את האיזון. כמובן שלאחר מכן תוכלו לבחור בשיטות טיפול אחרות שאותן המליץ הרופא. אך תמיד ישנה אפשרות לשלב דיקור סיני ביחד עם טיפול קונבנציונלי, לרוב מדובר על טיפול תרופתי.

תוך כמה זמן ניתן יהיה להיכנס להיריון?

האפקטיביות של הטיפול משתנה בין אישה אחת לבין אישה אחרת. המשמעות היא שלא ניתן יהיה להגיע לקביעה חד משמעית בהקשר הספציפי הזה. יש נשים שרואות שיפור ניכר כעבור מספר שבועות, יש נשים אחרות שיראו שיפור כעבור מספר חודשים. אך מה שבטוח הוא שאם תתמידי עם הדיקור הסיני תוכלי לראות את רמות ה-FSH יורדות בצורה הדרגתית. לאחר מכן תוכלי לנסות להיכנס להיריון, דבר שאולי עד לא מזמן היה נשמע לך בלתי אפשרי. הכל תלוי בטיפול שאותו את מחליטה לעבור ובדרך שבה את בוחרת לטפל במצב.

דילוג לתוכן