כאבים באשכים: מדוע הם יכולים להתרחש?

0 Comments

התמודדות עם כאבים באשכים היא אף פעם לא התמודדות נעימה. ד"ר שי שפי, מומחה לאורולוגיה ופוריות הגבר יכול להעיד על כך. הוא מקבל למרפאה שלו גברים רבים שמדווחים על כאבים שונים באזור האשך. על מנת שיהיה אפשר לקבל את הטיפול ההולם ישנו צורך להבין את הסיבה שבגללה מופיע הכאב. יכולות להיות סיבות שונות לכאבים באזור האשך, כאשר לכל סיבה יש גם דרך טיפול משלה. לפיכך אנו מציעים לכם להכיר את הסיבות השונות עוד לפני שתקבלו טיפול כזה או אחר. כמובן שהטיפול גם הוא חשוב מאוד על מנת שלא תמצאו אתכם מגיעים למצב בלתי הפיך.

מכה באזור האשכים

ברוב המקרים כאבים באשכים מגיעים בגלל מכה שמביא איתה טראומה מסוימת. כל גבר יודע כי אזור האשכים הוא האזור הרגיש ביותר בגוף. לכן כל מכה קטנה עשויה להיות כזאת שמביאה איתה כאבים לא קטנים. כמובן שהכאבים האלה יהיו כאבים זמניים, כאלה שאמורים להימשך רק מספר שעות. אם הכאבים מתארכים מעבר למספר שעות זה אמור להיראות בעיניכם חשוד. במקרה כזה יהיה עליכם לפנות לרופא מומחה על מנת לקבל את הפתרונות האפשריים. אל תביאו אתכם למצב שבו אתם לא תקבלו את הטיפול ההולם בזמן הנכון ביותר. 

אבנים בכליות

זה אולי נשמע לכם מוזר אך אבנים בכליות יכולים להביא איתם כאבים באשכים. העצבים שמגיעים בסופו של יום אל האשכים עוברים באזורים שונים בבטן. מהסיבה הזאת אבנים בכליות עשויים להביא איתם לכאבים שונים גם באזור האשך. הכאבים באשכים אמורים לאפשר לכם לקבל בזמן הנכון את הטיפול ההולם. הרי אתם לא תרצו למצוא אתכם במצב שבו האבנים בכליות יביאו איתם לכאבים נוספים. כל מי שסבל מאבנים בכליות יכול לספר לכם עד כמה הכאבים הם כאבים בלתי נסבלים. אתם מבחינתכם אמורים לעשות הכל בשביל לפתור את המצב.

תסביב אשך

תסביב אשך או אולי כמו שאתם מכירים אותו סיבוב אשך הוא מצב שכיח מאוד. הוא שכיח בעיקר אצל ילדים, אך גם מבוגרים עשויים לסבול ממנו. מדובר על מצב שבו אחד מהאשכים מסתובב, ובעצם חוסם את זרימת הדם התקינה. במקרה כזה ישנה חובה לפעול במהירות על מנת לשחרר את זרימת הדם. במקרה שבו לא מקבלים טיפול בתוך מספר שעות ישנו סיכוי להיווצרות נמק. אתם מבחינתכם לא יכולים לקחת את הסיכון הזה שעלול להיות סיכון שתתחרטו עליו.

דילוג לתוכן