כל מה שצריך לדעת לפני שעושים הסרת שיער לגברים

0 Comments

במדריך זה תוכלו למצוא הכל אודות הסרת שיער בגוף לגברים, כולל שיטות וטיפים שונים להסרת שיער. במאמר זה אספר לכם הכל על הסרת שיער לגברים. למרות שישנן שיטות מסוימות להסרת שיער, ישנן מספר דרכים לגבר להסיר שיער גוף, כמו גילוח, שעווה וגילוח.

מלבד שעווה

תפרים וגילוח ופינצטה, הסרת שיער בלייזר היא אחת הדרכים הבודדות להיפטר משיער גוף אם תרצה בכך. מרפאת לייזר קולינס במלבורן מציעה גם הסרת לייזר לשיער לגברים במחיר זהה לנשים, והן מציעות אותו גם לגברים. אם אינך מודע למה הם לייזרים להסרת שיער, הוא מוצע במחיר של כ -1,000 דולר לזכר ו -2,500 דולר לנשים.

אם ברצונך לברר כמה טיפולי לייזר אתה זקוק בכדי להשיג את התוצאות הרצויות בהסרת שיער, תוכל לתאם התייעצות עם מרפאת לייזר קולינס.

צוות של מומחים להסרת שיער בלייזר זמין לענות על שאלותיך ואם אינך בטוח לגבי היבט כלשהו של גילוח במהלך הטיפול

תוכל ליצור איתנו קשר. אם מעולם לא עברת הסרת שיער בלייזר ואולי קצת נדהמת במה מדובר, אנו נעזור לך ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על הסרת שיער בלייזר והסרת שיער בפנים קבועה בשיטה זו. אז לפני שתחשבו לקבל את הטיפול הראשון בקליניקת לייזר בקולינס או באחד מהטיפולים האחרים שלנו, אתן לכם פירוט של איך זה עובד, למה אתם יכולים לצפות ולהרגיש, ולמה אתם יכולים לצפות לפני, במהלך ואחרי יַחַס.

אני מדבר על קרם שעווה ועל המכונה האימתנית המכונה אפילציה, מכונה שאוחזת בשיער בשיניים מסתובבות זעירות ומורטת שערות בודדות. זה בשעווה להיות ארוך – ולהסיר שיער מהשורשים, ואז לשים למיטה לזמן מה עד להסרת כל השיער בשורש.

רוב האנשים המשתמשים בה מוצאים הסרת שיער בלייזר בטוחה ומסובלת היטב, והיא גם בטוחה לגברים.

חסרון אחד

הוא שהסרת שיער בלייזר יכולה לדרוש שישה טיפולים או יותר, וכדי למנוע הפרעה לטיפול שלך תוך מספר ימים, חשוב להתגלח כמו שצריך לאחר כל הסרת שיער בלייזר. מאחר ושיער גוף צומח במחזורים, נדרש יותר מטיפול לייזר אחד בכדי להבטיח הסרת שיער מלאה. הסרת שיער בלייזר היא לצמיתות, ולכן גברים צריכים לגלח את אזור הטיפול לפחות פעם בשבוע במשך סכום כולל של שישה עד שמונה שבועות עם מכונת גילוח רעננה.

לא לכל הגברים יש שיער כהה וגס באזור בו הם רוצים הסרת שיער בלייזר

אך יש גברים שיש להם פחות שיער, מה שמקל על הגילוח. יש גברים שיש להם גם שיער פנים בפנים, בצוואר ובחלקים אחרים של הגוף, כמו עיניים, אף, אוזניים או שיער פנים, כמו גם באזורים בגוף בהם לא כל אדם שוכח הסרת שיער בלייזר.

הדרך הטובה ביותר לדעת אם הסרת שיער בלייזר מתאימה לך

היא להגיע ל LH Spa & Rejuvenation להתייעצות. המנתח יעריך אותך כמועמד להסרת שיער בלייזר ויבהיר מה אתה יכול לעשות בקשר לזה. במהלך הייעוץ, טכנאי הלייזר יודיע לך גם על מה שאתה יכול לעשות כדי להתכונן להסרת שיער בלייזר.

כדי להתכונן להסרת שיער בלייזר, יש צורך לגלח את אזור היעד יום לפני ומיד לפני הפגישה. בהסרת שיער בלייזר, על המטופל לגלח את השיער מהאזור הרצוי תחילה. האזור המטופל מגולח מיד לאחר הפגישה, גם אם מדובר רק באזור שיער קטן.

הסרת שיער בפנים בלייזר יכולה להיות יקרה, אך היא יעילה להיפטר משיער פנים. חתך חייב להיעשות על ידי רופא, רופא עור או כירורג בלסת ולפי המטופל עצמו.

זה כנראה אחד הדברים החשובים ביותר לעשות

כדי למנוע תגובה לא רצויה בלייזר. אם אתם לא מחפשים זמן וכסף לגילוח, הסרת שיער בלייזר היא אלטרנטיבה מצוינת. אתה יכול להתגלח 24 שעות לפני פגישת הסרת השיער בלייזר וכבר לא לבזבז את זמן הגילוח שלך. כשישה שבועות לאחר הפגישה הראשונה, הגיע הזמן להפסיק להתגלח ולהפסיק להשתמש בלייזר לייזר להסרת שיער. פרקטיקה זו של הסרת שיער מסירה את השיער לחלוטין, אך תצטרך להתייעץ עם רופא עור או כירורג תחתון כדי לברר אם זה עובד או לא.

עם זאת

חשוב לציין שרק גילוח מותר לפני התור להסרת שיער בלייזר. כפי שאתה יכול לראות, יש הרבה סיבות מדוע גילוח כל כך חשוב לחיים. אם ברצונך להסיר שיער לצמיתות באמצעות הסרת שיער בלייזר, עליך להתגלח לאחור לפני כל פגישה בהסרת שיער בלייזר.

דילוג לתוכן