כמה עולה להעסיק עובדים וירטואליים

0 Comments

רובנו יודעים את עלות הקמת העסק, אך כמה עולה להעסיק עוזר וירטואלי לבדו או עוזר וירטואלי בסוכנות? האם הייתה לך פעם בעיה להקים שולחן נוסף לעזרה ותמיכה מנהלית, או לשכור עוזר וירטואלי לעסק שלך?

האתגר בחישוב העלות של עוזר וירטואלי מתחיל להבין אילו כישורים נדרשים לשלם עבור מקדמה ומה הם בדרך כלל דורשים. כמה אתה צריך להוציא על העוזרים הווירטואליים שלך תלוי בסוג המשימות שאתה רוצה שיעשו ובאיזו מומחיות יש להם.

זה יכול לכלול חברות רווחיות וזקוקות לעזרתך

או אפילו כאלה שכבר שכרו עוזרים וירטואליים. מרבית העוזרים הווירטואליים עובדים כקבלנים עצמאיים ובהתאם למקום מגוריהם תעריף השעה שלהם עשוי להיות נמוך מזה של עובד מקומי. אם ברצונך להעסיק עוזר וירטואלי בארה"ב, הם בדרך כלל משלמים בין $ 10 ל- $ 20 לשעה, אך אם ברצונך להעסיק אותם בבריטניה, ייתכן שתצטרך לשלם בין £ 15 ל- £ 25 לשעה.

אם זה נראה נמוך, קח בחשבון שזה כולל מספר גורמים אחרים, כגון מיקום המשרד ומספר וסוג המשרות העומדות לרשותם.

העסקת עוזרים וירטואליים באסיה עשויה להציע תעריף שעה נמוך יותר מאשר בחירת VA בארה"ב או באירופה

אך אין זה חיסכון אמיתי כאשר ה- VA שוכר במקום מרוחק כמו הפיליפינים או הודו. עלות שכירת לטינים וירטואליים תהיה זהה לזו שכירת עוזר וירטואלי באירופה או באסיה. על ידי רישום העוזר הווירטואלי שלך במקומות מרוחקים כמו הפיליפינים והודו, שבהם יש יתרון יחסי בעלויות העבודה, תוכל להפחית עוד יותר את עלות שכירת עוזר וירטואלי על ידי שכירתו באמריקה.
למידע נוסף בתחום של כמה עולה להעסיק עובדים וירטואליים ניתן להעיף מבט ב- fillva.com

העסקת עוזר וירטואלי בארצות הברית יכולה לחסוך בעלויות משמעותיות לעסק שלך ולפתרון במשרה חלקית עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר

אם אתה מגדיר עוזרים וירטואליים בחלק אחר של העולם, הפרש הזמן יכול להיות גם יתרון. עוזרים וירטואליים יכולים להיות בבית באזור הזמן שלך או במיקום מרוחק כמו הפיליפינים או הודו.

מצד שני

עלויות ההחלפה שלהן קשורות רק לדמי פרסום וגיוס באמצעות פלטפורמות מקוונות. אם תוציא את העוזר הווירטואלי שלך למיקור חוץ למדינה עם עלויות עבודה נמוכות מאוד, תמצא שם עלויות החלפה נמוכות בהרבה מאשר בארצות הברית. לדוגמה, עוזר וירטואלי מפיליפינים בדרך כלל עולה פחות ממחצית העלות של עובד במשרה מלאה בצפון אמריקה, אך יותר מכפליים עבור אותן משימות ואחריות כמו עוזר דרום אמריקאי.

אם אתם מתכננים להעסיק עוזר וירטואלי לפרויקט חד פעמי

שכירת פרילנסר פיליפיני למשרות מקוונות היא אפשרות נהדרת. אם יש לך פרויקט מסוים שאין לך זמן לעשות בעצמך, או אם אתה שוכר מישהו ליום שלם, ייתכן שהקמת עוזר וירטואלי לא תהיה האופציה הטובה ביותר עבורך. יתכן שתצטרך לגבות תשלום נוסף עבור אותה תקופה בה היית מעסיק עובדים במשרה מלאה בצפון אמריקה או בדרום אמריקה, אך לא בפיליפינים.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות האתר של מנשה יש לגלוש לאתר menashe.org.il

אם תעסיק עוזרים וירטואליים כאלה בבריטניה, תצטרך לשלם בין £ 10 ל £ 20 לשעה כדי להעסיק אותם. אם תשכור את אותו עוזר וירטואלי לעריכת וידאו, תוכל לגבות מחיר גבוה יותר, למשל 20 דולר לשעה.

המחיר שאתה צריך לשלם עבור עוזר וירטואלי תלוי בסוג העבודה שאתה רוצה לעשות ובזמן שאתה רוצה לעבוד

כאשר רוב העוזרים הווירטואליים גובים תעריף שעתי, אתה זקוק למערכת מחשב שתוכל לעקוב במדויק אחר שעות העבודה. העלות של עוזרים וירטואליים תלויה במה שאתה מצפה מ- VA. שלם עבור עוזרים אדמיניסטרטיביים וירטואליים בבריטניה, ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד.

עלות שכירת עובד כזה נמוכה משמעותית מזו של שכירת עובד רגיל

אך כפי שתגלה בהמשך, תצטרך לשאת בחלק מהעלויות בעצמך. העסקת עוזר וירטואלי למשך שעתיים ביום תעזור לכם להיות פרודוקטיביים לחלוטין ולהפחית את עלויות התפעול הכוללות שלכם, ובמקביל לתת לכם פרודוקטיביות רבה יותר עבור כספכם. העסקת עוזרים וירטואליים יכולה גם לייצר חיסכון בעלויות על ידי העסקת עובדים במשרה מלאה, מכיוון שעלות שכירת עובד כזה גבוהה משמעותית מזו של העסקת עובדים רגילים. עלויות הגיוס מכוסות על ידי נותן השירות המנהל את העוזר הווירטואלי ואין עלויות נוספות עבור המעסיק לשכור עובד במשרה מלאה. העלות העיקרית של העסקת עובדים וירטואליים היא הסכום שאתה משלם עבור זמנם, שכן הם מנוהלים על ידך ומתקשרים איתך.

דילוג לתוכן