מה הכישרון שלך?

0 Comments

אוהבים לכתוב? מרגישים ש "יש לכם את זה" אבל אין לכם ראש ופנאי להוציא תואר בכתיבה? אולי זו הזדמנות נהדרת עבורכם לשכלל את כישורי הכתיבה שלכם ולקחת קורס כתיבה. אז לאיזה סוג כתיבה אתם מתחברים?

כתיבה שיווקית באינטרנט

כיום, האינטרנט נחשב כמרכז קניות לכל דבר ועניין. לרוב החברות, החנויות או העסקים יש גם אתר אינטרנטי המוכר מוצרים או שירותים מסוימים.

למילים הכתובות באתר יכולת השפעה רבה על החלטת הלקוח האם לרכוש מוצר או שירות מסוים או שלא ולכן חשוב לדעת כיצד לפנות לליבו של הלקוח. הלומד כתיבה שיווקית לומד כיצד לכתוב בצורה שתדבר אל הלקוח, תשכנע אותו בדבר הזדקקותו למוצר או לשירות מסוים כך שבסופו של דבר הלקוח ירכוש את המוצר/השירות. באופן הנ"ל הכותב, המכונה גם רעיונאי או קופירייטר, מביא לקידומה הכלכלי של החברה, העסק או החנות בה עובד.  

לא חייב להוציא תואר בשביל להיות כותב שיווקי מוצלח, ניתן גם לקחת קורס כתיבה מקצועי. צפריר בשן למשל, מציע פתרון נהדר לכל אלה הרוצים לשפר את מיומנות הכתיבה שלהם מכל מקום, בכל זמן וללא תנאי קבלה, קורסים דיגיטליים, ספרים וסדנאות כתיבה שנחלו סיפורי הצלחה רבים בארץ ובעולם. 

עריכה לשונית

עריכה לשונית שגויה תקשה על הקורא להבין את הכתוב ואף עלולה להוביל להעברת מסרים שגויים. קורס עריכה לשונית יתן לכם כלים בהם תוכלו לבדוק האם הנכתב כתוב כמו שצריך. בדרך כלל, על העורך הלשוני לבצע את שני התפקידים הבאים:

-לוודא שאין שגיאות לשוניות כדוגמת שגיאות כתיב, שגיאות תחביריות וכדומה

-לבדוק עד כמה התוכן הכתוב בהיר ומעביר את המסר אליו התכוון הסופר. 

כתיבה יוצרת

כתיבה יוצרת היא כתיבת טקסט ספרותי בצורה אמנותית הכוללת: כתיבת סיפור, שיר, מחזה או פרוזה. 

הכתיבה היוצרת נותנת מקום רב להבעה האישית של הכותב: רגשותיו, מחשבותיו וחוויות חייו. בכתיבה מסוג זה נכנסים אלמנטים כדוגמת מטאפורה, אוקסימורון, דימוי וכו'. תפקידם של אלמנטים אלו הוא לעורר עניין וסקרנות אצל הקורא ולגרום לו "להיכנס" אל תוך הכתוב ולהפליג עימו למחוזות רחוקים

כתיבה טיפולית

כולנו חיים, והחיים גם כוללים טראומות וחוויות שליליות שונות. לא לכל אחד קל לשחרר ולדבר באופן וורבלי על טראומות או מכאובים שונים ובדיוק בשביל זה נועדה הכתיבה הטיפולית. הכתיבה הטיפולית, המכונה גם כתיבה חופשית היא כתיבה המסייעת לאדם לעבד חוויות או טראומות שונות ומקנה לו כלים להתמודד עימן. 

דילוג לתוכן