עיסוי שוודי מקצועי

0 Comments

עיסוי שוודי הוא סדרה של נגיעות ותנועות של רקמות ומפרקים המובילות להרפיה, שיפור זרימת הדם, ירידה במתח השרירים והרגש, גמישות והקלה בכאבים. אחד היתרונות הגדולים האחרים בהפחתת מתח בעיסוי שוודי הוא רמה נמוכה יותר של קורטיזול מה שהופך את המערכת החיסונית שלך לחזקה יותר, כלומר אתה פחות חולה ויכול להשקיע יותר זמן בעשיית הדברים שאתה נהנה מהם.

הוא משתמש בטכניקות עיסוי מיוחדות להרגעת הגוף ולשיפור זרימת הדם. התפלה שטחית משמשת בתחילת העיסוי לחימום השרירים והרקמות של הגוף בשמן. עיסוי מסוג זה מסייע להגביר את זרימת הדם לרקמות הרכות ולהפחית את הדלקת.

טיפול העיסוי השבדי כולל משיכות לישה רכות וארוכות ומשיכות הקשה קצביות עד לשכבות העליונות של השרירים

לעומת זאת, עיסוי רקמות עמוק מפעיל יותר לחץ כדי להקל על המתח בשרירים העמוקים ובפאסיה. עיסוי רקמות עמוק הוא טכניקה חזקה יותר המפיגה מתח בשרירים עמוקים וברקמות חיבור.

עיסוי מסוג זה מקל על ריפוי ושחרור אזורי רקמת שריר מכווצים. על מנת להגיע לרקמת שריר עמוקה יותר, המטפל מעסה שכבה אחר שכבה, מפעיל יותר לחץ ומשתמש בטכניקות מיוחדות (אצבעות, אגרופים ומרפקים) כדי להגיע לרקמה העמוקה ולמתוח אותה.
בכדי לבדוק פרטים מורחבים אודות עיסוי שוודי מקצועי ניתן לגלוש לאתר flamingospa.co.il

העיסוי השבדי כולל פעימות זורמות חופשיות

לישה, הקשה וטכניקות קצביות אחרות במטרה להקל על מתח השרירים. עיסוי מסוג זה מתמקד בהרפיה של השרירים על ידי מיקוד לשרירים שטחיים ורקמות חיבור ולא לעיסוי רקמות עמוק כדי להגביר את זרימת הדם. טכניקות עיסוי שוודיות שונות שפותחו על ידי אבי העיסוי השבדי הנריק לינג כדי לשפר את זרימת הדם, להרגיע את השרירים ולגרום לך להרגיש רגוע יותר.

עיסוי רקמות עמוק

הוא טיפול עיסוי שוודי המשתמש בפעימות עדינות כדי לפנק חלקים רגישים יותר בגוף, ופעימות חזקות יותר לכיסוי שרירים עבה יותר. עיסוי רקמות עמוק כולל פעימות הדומות לעיסוי שוודי, אך המטפל מיישם אותן בעדינות רבה יותר. הרפיה עם פעימות ארוכות, עדינות וקצביות על העור מאפשרת למטפל בעיסוי להרגיש את טונוס השרירים הכללי ולזהות אזורים בעייתיים לעבודה.

עיסוי שוודי

הוא מונח המיושם במגוון טכניקות להרפיית השרירים על ידי לחץ עליהם ושפשוף אותם באותו כיוון של זרימת הדם חזרה ללב. עיסוי שוודי, כמתואר לעיל, כולל שילוב של חמשת עקרונות העיסוי: שבץ, שפוך, לישה, חיכוך, מתיחה והקשה כדי לחמם ולרכך את רקמת השריר ולהקל על המתח. הטכניקות הספציפיות של עיסוי שוודי כוללות יישום משיכות חיכוך ארוכות, הזזה, כריעה, הקשה ותנועות של רקמות רכות בכל הגוף.

יוהאן גיאורג מזגר

מטפל הולנדי, מסדיר את מערכת העיסוי על ידי מתן שמות לחמש המשיטות הבסיסיות המרכיבות את העיסוי השוודי הקלאסי. עם זאת, מזגרס, לא הנריק לינג, חלוץ הרפואה השבדי ומייסד מערכת ההתעמלות השבדית, קידד את חמש טכניקות העיסוי המהוות את הבסיס לשיטה.

טכניקות שוודיות בעלות ערך עבור מטפלים בעיסוי למדידת הניידות והרכות של הרקמה. הם משתמשים גם בשבץ אחר, בלישה ותנועות מפרקים כדי לעורר קצות עצבים, לקדם את זרימת הדם וניקוז הלימפה ולהקל על הכאבים.

עיסויי רקמות עמוקים פופולריים בקרב אנשים המחלימים מפציעות שרירים הנגרמות על ידי ספורט או תאונות. עיסוי רקמות עמוק יכול לפעמים להיות לא נוח מכיוון שהמטפל עובד דרך קשרים בשרירים.

לאחר שתיידע את המעסה שלך לגבי נקודות הכאב שלך

תוכל לכוון אותן באמצעות תנועות שבץ על מנת לשפר את זרימת הדם המקומית ולהפחית את מתח השרירים. המטפל המקצועי שלנו מרגיע את כל הגוף על ידי שפשוף השרירים ועל ידי משיכת הלב במכה אחת לכיוון זרימת הדם. המטפל השוודי שלך משתמש בשפכה (משיכות ארוכות בכיוון זה) כדי לפתוח את כלי הדם שלך ולהגביר את זרימת הדם שלך.

למטפל בעיסוי יהיה מושג כללי לגבי מצב הרקמה שלך בזמן שפך

שהוא יעביר לאחר מכן לטכניקות שלו, כולל התאבנות. לאחר שהמטפל שלך יעזור לסיים את ההדלקה והפטריאז ', הם יעברו לטכניקות מגרות יותר בהתאם למשך הזמן שבו הם משמשים וכיצד הדבר משפיע על הטון ומחזור הדם של הרקמות הרכות. כפי שכבר צוין, ניתן לבצע עיסוי שוודי בכל טכניקה, אך הוא אסור לאנשים מבוגרים ושברירים, מטופלים שעוברים ניתוח, חולים עם לחץ דם גבוה ונשים בהריון שלא מוצאות להן שכיבה על בטנם.

לאלו מאיתנו שאוהבים עיסויים עמוקים המכינים את מערכת העצבים הפנימית של הגוף

המפתח להרפיה מתמשכת ויעילה של מתח השרירים הוא חשיבות העיסוי השבדי לפי סוג העיסוי שתקבל. המטפל שלך מעסה עם שמנים אתריים ותחליבים המתאימים לסוג העור ולגוף שלך ולאחר מכן מבצע סדרה של שבץ וטכניקות עבור החלק הספציפי של גופך שאתה רוצה להשיג, כגון שבץ ארוך והחלקה לאורך הגב להירגע או לישה. ומשפשף את הכתפיים כדי לשחרר קשר. הרצף השבדי הוא הבסיס שעליו נבנות שיטות מתקדמות רבות אחרות כגון רקמות עמוקות, אבנים חמות, עיסויים טרום לידיים וספורט.

דילוג לתוכן