צמחי מים לאקווריום

0 Comments

כעת, לאחר שכיסינו את היסודות, אתה מוכן להשתמש בחצץ כמצע ובצמחי מים כדי להקים את אקווריום החלומות שלך כדי להפוך אותו ליפה עוד יותר מבחינה ויזואלית. הנה כמה טיפים נוספים שיעזרו לך לגדל צמחים בחצץ כדי לשמור על האקווריום שלך בריא ויפה.

שימוש במצע המיועד לטיפול בצמחים הוא הדרך היחידה להאריך את חיי האקווריום שלך תוך שמירה על בריאותו. מכיוון שחצץ הוא המצע הנפוץ ביותר, יש לכלול את צמחי האקווריום הללו. יש צורך לדשן את האקווריום, במיוחד אם חצץ משמש כמצע צמחי.

ניתן לגדל את הצמחים הללו בעציצים

אך ניתן גם להסיר את העציצים לגידול קל יותר. ניתן לגדל צמחים גם בעציצי מים קטנים, המאפשרים לך לבחור את הגודל והצורה המועדפים של החצץ. לצמחי אקווריום מומלץ גודל חצץ של 3 עד 8 מ"מ, שכן חצץ גס נוטה לעכב את צמיחת השורשים, בעוד שחצץ עדין נוטה לפגוע בשורשי הצמחים העדינים.

ככל שגודל האקווריום יגדל, תגדל גם כמות האור הדרושים לצמחים. מיני צמחים מסוימים דורשים אור בהיר יותר כדי לצמוח, ומכיוון שאור אינו חודר היטב למים, אקווריומים גבוהים יותר דורשים מקור אור חזק יותר.

בחירת התאורה הנכונה לאקווריום נטוע תלויה במין שאתה רוצה לגדל ובגובה האקווריום שלך

בחירת הצמחים הנכונים עבור המיכל שלך תהיה תלויה בתאורה, גובה המיכל, האפקט הוויזואלי שאתה רוצה ליצור ובמידה מסוימת, סוג הדגים שאתה מחזיקים. בצע את המחקר שלך או שאל את מומחה האקווריום המקומי שלך לייעוץ לגבי בחירת הצמחים הטובים ביותר לאקווריום שלך. לחנות הדגים המקומית שלך עשוי להיות גם מושג לגבי הצמחים המתאימים.

כמו כן

אם אתם מזהים צמחים שראיתם למכירה כצמחי בית או כאלו שיש לכם כצמחי בית, אל תקנו אותם אלא אם כן חנות מוכרת מבטיחה שהם לא רעילים ומתאימים לאקווריום. . עם זאת, בעת קניות של צמחי אקווריום לגינה, עדיין עלולים להיתקל בצמחי אקווריום יבשתיים, צמחים יבשתיים הנמכרים לשימוש באקווריום. עם זאת, ישנם כמה צמחים שוליים שמסתדרים היטב באקווריום.

מערכת אקולוגית סגורה כגון אקווריום עשויה להיעדר מקורות פחמן, במיוחד עבור אקווריום נטוע בכבדות. צמחים בצמיחה איטית כמו אנוביות יכולים להתחרות באצות על חומרי הזנה באקווריום.

על ידי הוספת צמחים שצורכים את החומרים המזינים הללו מעמודת המים, הצמחים יכולים להרעיב את האצות. בהתאם לסוג הצמח, חומרים מזינים נספגים דרך עלים, שורשים או שניהם.

צמחים כגון anubias ו-Java שרכים שימושיים במיוחד בסילוק חנקות ופסולת נוזלית מעמודת המים

לצמחי מים באקווריום יש יתרון נוסף בחמצון המים. צמחי מים מייצרים כמויות גדולות של חמצן באמצעות פוטוסינתזה והם מעודדי חמצן טבעיים באקווריומים.

צמחי מים יכולים לשחרר אנטיביוטיקה יעילה ביותר

להרוג פתוגנים כמו E. coli במים, ולהפחית את רמות החיידקים במים, ובכך לקדם את הישרדות הדגים. צמחי מים יכולים לסייע בספיגת רעלים מזיקים ממי האקווריום על ידי כך שהם פועלים כסינון טבעי.

לא רק שהם משפרים את האסתטיקה של האקווריום שלך

הם גם מטהרים את מי האקווריום. צמחי מים או מים הם הצמחים המעניקים לאקווריומים של מים מתוקים מראה יפה וטבעי. צמחים מלאכותיים יכולים להיראות כמו חיים וקל לטפל בהם עבור בעלי אקווריום מתחילים.

תמצאו גם מגוון של ציוד וציוד לאקווסקייפ שיעזרו לכם ליצור אקווריום נטוע יפהפה

בין אם אתה רק רוצה להוסיף כמה צמחי דגש או ליצור גן מים ייעודי, הבנת הצרכים הבסיסיים של צמחי מים תעזור לך למקסם את ההצלחה שלך וליהנות מהאקווריום שלך.

הכנסת צמחים אלו לאקווריום תעזור לחקות את בית הגידול הפראי שלהם

צמחים חיים מוסיפים יופי ואיזון לאקווריום ומספקים בית גידול בריא וטבעי יותר לדגים שלך. בין אם הם מלאכותיים או חיים, צמחים מספקים מראה טבעי ונעים לאקווריום. הם גם עוזרים לווסת את קשיות המים ואת ה-pH, מגדילים את כמות החמצן המומס במים ושומרים על דגים בריאים יחסית.

צמחי אקווריום חיים גם עושים עבודה חשובה מאוד

הם שומרים על ניקיון האקווריום, מחמצנים את המים ושומרים על איזון pH נכון במים. כבונוס נוסף, צמחי אקווריום חיים גם עוזרים לטהר את המים, מה שאומר פחות עבודה עבורכם ואקווריום בריא יותר עבורם. עבור כל האקווריסטים, צמחי אקווריום מים מתוקים הם חלק חיוני מהאקווריום שלך, ולא רק בגלל שהם גורמים לו להיראות יפה ונותנים לשרימפס ולדגים שלך מקום מסתור טוב. ודא שהצמחים החיים שאתה בוחר לאקווריום שלך הם צמחי אקווריום "מימיים".

ככלל

אקווריומים עם צמחים חיים דורשים יותר אור מאקווריומים בלעדיהם, אך צמחי אקווריום גדלים ברוב מנדפי האקווריום הסטנדרטיים. הם יגדלו מאוד ויתקבצו בקבוצות, כך שהם יכולים לשמש גם כחלק מרכזי לצמחים בודדים באקווריומים שלך. הוא גדל ל-8 אינץ' בערך ומשמש כצמח רקע בעציצים קטנים או כמבטא מרכזי לצמחים גבוהים בעציצים גדולים יותר.

כמו צמחי גבעול רבים

ניתן לחתוך אותו ולהשתלתו מייחורים למצע. אתה יכול לשתול אותו אם אתה רוצה, אבל אתה חייב להשאיר חלק מהשורש לא מכוסה, שכן שרך ג'אווה מעדיף לחיות בעמוד המים ולא במצע. הוא יכול לגדול עבות וצפוף, מה שאומר שהוא יכול להיות הצמח המרכזי באקווריום עם מצע חולי, חצץ או סלעי. קל לטפל בו, גדל לגובה ולרוחב ומציע יופי ייחודי לאקווריום הנטוע שלך.

זה מוסיף קצת עומק ופרטים לאקווריומים שיכולים להכיל צמחים ארוכים ודקים

ומשתלב יפה עם השטיחים היפים של אקווריומי מונטה קרלו. הוספת צמחי גינה לאקווריום באמת הופכת את האקווריום ליפה יותר. כך תוכלו ליצור סביבה יפה ומזינה גם לצמחים וגם לדגים.

צמחים ממלאים את האקווריום בחמצן

וזה נהדר לדגים. עבור צמחים שסופגים חומרי הזנה דרך שורשיהם, חלק מהחובבים של צמחי מים מערבבים למצע לטרייט (חימר עשיר בברזל) בעת הקמת האקווריום. חלק מהצמחים ניזונים משורשים עבים וסופגים חומרי הזנה בעיקר ממצע הבריכה, לכן אנו ממליצים להשתמש בשכבה תחתונה עשירה בחומרי מזון. העלים הקשים והחזקים הללו אינם נאכלים בדרך כלל על ידי דגים אוכלי עשב ויש לגזום אותם באופן קבוע כדי לספק אור לצמחים אחרים באקווריום.

לפרטים נוספים אודות צמחי מים לאקווריום ניתן לבקר באתר tanganyikafish.co.il

דילוג לתוכן