עיבוי ועיצוב שפתיים

0 Comments

חולמים על שפתיים כמו בפרסומות?

הגעתם למקום הנכון

אספנו עבורכם את כלל המידע הרלוונטי עבור התהליך המיוחל

שפתיים יפות- מה זה אומר?

אמנם בעבר שפתיים פחות דומיננטיות נחשבו כמודל היופי, אך בשנים האחרונות ניתן לראות כי מודל זה התהפך ושפתיים מלאות ובשרניות נחשבות כטרנד העכשווי. טרנד זה בתחילה היה נחלת מפורסמים וכיוצא בזה, אך כעת הינו נפוץ מאוד גם בקרב כלל האוכלוסייה. 

עיבוי ועיצוב שפתיים- איך?

ראשית, תצטרכו להגיע לשיחת ייעוץ ואבחון טרם ביצוע ההליך הטיפולי. בטיפול, יזריק הרופא המטפל חומר מרדים משום שבאזור השפתיים קיימים עצבים תחושתיים רבים ולאחר מכן יזריק חומר מילוי לשפתיים, לזוויות של הפה, לקמטי השפתיים- בהתאם לנדרש.

נפיחות לאחר הטיפול הינה טבעית ושכיחה דיו. בעזרת קירור או צינון של אזור הטיפול ניתן לצמצם את הנפיחות.

עיבוי ועיצוב שפתיים- כמה זמן אורך הטיפול ומדוע חשוב להקפיד על מקצועיות המטפל?

הליך הטיפול פשוט וקצר יחסית. זמן הטיפול עומד על כ15-20 דקות לערך. ישנה נטייה להתייחס לטיפולים אלה כאל טיפולים שכל אחד יכול לבצע בגלל פשטותו ואורכו הקצר של הטיפול, אך טענה זו שגויה מיסודה ואף עלולה לגרום ליותר נזק מאשר תועלת כאשר מבצעים את הטיפול אצל רופא שאינו מקצועי דיו. 

ד"ר אוליבר קרייגר הינו דוגמה לרופא מומחה המציג ניסיון מעל 20 שנה והותיר אלפי לקוחות מרוצים.

עיבוי ועיצוב שפתיים- קהל היעד

אמנם מקובל להניח כי תהליך עיבוי ועיצוב שפתיים שייך לנשים בלבד. אך גם הנחה זו, שגויה מיסודה. הליך זה מיועד עבור גברים ונשים כאחד, המעוניינים לשפר את מראה השפתיים שלהם ולהשיג מראה מלא, בשרני ומעוצב יותר. 

חשוב לציין כי מבחינת גיל הטיפול אין חוק מסוים, אלא שבדרך כלל ניתן להתחיל בהליך הטיפולי בסביבות גיל 17-18, אך לפני גיל 18 נדרש אישור הורים.

עיבוי ועיצוב שפתיים- מהו משך הזמן בו מחזיקה תוצאת הטיפול?

במרבית המקרים, תוצאת הטיפול מחזיקה כחצי שנה, כאשר עם קבלת הזרקות חוזרות ונשנות, תוצאת הטיפול נמשכת ונשמרת. הסיבה לצורך לחזור על ההליך נעוצה בכך שדווקא באזור השפה משך הזמן בו שורדת התוצאה קצר יותר בהשוואה לאזורי מילוי אחרים.

עיבוי ועיצוב שפתיים- לאחר הטיפול

בתום ההליך הטיפולי בדרך כל תרגישו תחושת רדימות של השפתיים משום ביצוע האלחוש לפני פעולת ההזרקה וכן כי בתוך חומרי מילוי מסוימים ישנו חומר הרדמה.

חשוב להימנע משתייה חמה ועישון עד שתחושת הרדימות חולפת.

דילוג לתוכן