שלטים מעוצבים לבית

0 Comments

המשמעות של שלטי בתים בבית

שלטי בית או "קקמונו" הם סמלים יפניים מסורתיים המשמשים כקישוט בבית. לרוב הם תלויים על הקיר, ויש להם משמעות שקשורה לבעל הבית.

שלטי הבית הנפוצים ביותר הם:

  1. סמל המשפחה: זה בדרך כלל סמל המשפחה, והוא מסמל את ההיסטוריה של החמולה.
  2. פרח: זה אומר שהאדם שגר בבית הזה אוהב את הטבע ורוצה לחיות בשלום.
  3. פנס: הוא מייצג אושר, מזל טוב ועושר.

שלטי בית הם דרך לייצג את האישיות והסגנון שלך. הם סוג של תקשורת עבור האנשים שגרים בבית. ניתן למצוא שלטי בתים בכל העולם ויש להם משמעויות שונות בהתאם למקום מגוריכם.

אחד הסוגים הנפוצים ביותר של שלטים לבית הוא שלטים לדלת כניסה. אלה הם בדרך כלל רק טקסט שאומר "ברוכים הבאים" או "ללא שידול". המשמעות של שלטי הבית הללו היא להודיע לאנשים שהם לא צריכים לדפוק על דלת הכניסה, אלא להסתובב אחורה או להתקשר קודם.

הכל על שלטים לבית ולמה אתה צריך אחד

שלט בית הוא שלט המשמש לזיהוי ביתו של אדם. זאת על ידי הוספת מספר בית ו/או שם לחלק החיצוני של המבנה. ישנן דרכים רבות ושונות בהן ניתן ליצור שלטים אלו, אך אחת השיטות הפופולריות ביותר היא שימוש באותיות ויניל.

לסוג זה של כיתוב יתרונות רבים, כמו קל להתקנה ועלויות תחזוקה נמוכות. זה גם יכול להיות מותאם אישית כך שיתאים לכל ערכת צבעים או עיצוב שתרצה עבור הבית שלך.

יש אנשים שבוחרים שלא להציג את מספר הבית שלהם על החלק החיצוני שלהם, כי הם לא רוצים שזה יהיה גלוי מחוץ לנכס שלהם או שהם לא רוצים שמישהו אחר ידע היכן הם גרים. אם זה נשמע כמו משהו שאתה מעוניין בו, אז אולי כדאי לשקול אפשרויות אחרות כמו שלט כתובת או תיבת דואר עם מספר בית.
למידע מורחב בתחום של שלטים מעוצבים לבית ניתן לבדוק ב- 10pic.co.il

5 גורמים חשובים בבחירת שלטי הבית הטובים ביותר עבורך

הגורם הראשון שיש לקחת בחשבון בבחירת שלט לבית הוא החומר. ישנם חומרים רבים ושונים שאתה יכול לבחור מהם, כגון עץ, מתכת ופלסטיק.

הגורם השני שיש לקחת בחשבון הוא גודל השלט. קחו בחשבון שלט גדול יתפוס יותר מקום מאשר קטן.

הגורם השלישי שיש לקחת בחשבון הוא צבע השלט. אם אתה רוצה שלטי הבית שלך ישתלב עם עיצוב החוץ או הפנים שלך, אז זה צריך להיות שיקול מרכזי בבחירת שלטים לבית שלך.

רביעית, חשבו באיזו תדירות אתם מתכננים לשנות את השילוט שלכם! אם אתם רוצים שהשילוט שלכם יהיה זמני, אז לא הגיוני להוציא עליו יותר מדי כסף כי הוא פשוט ייזרק בזמן!

לבסוף, חשבו כמה תחזוקה תצטרך להיות על השילוט החדש שלכם. לדוגמה, אם אתה גר באזור שבו יש הרבה עצים שמפילים עליהם עלים

עיצוב שלט לבית המתאים לסגנון שלך

סימן הוא ייצוג חזותי של מילה, ביטוי או סמל. הוא ממוקם בדרך כלל על בניין, בקרקע או באוויר במיקום כדי לציין שזהו אזור עניין. ניתן להשתמש בשלטים כדי להעביר מסרים רבים ושונים כגון "אין חניה", "נא לא להיכנס", "אין עישון", "יציאה בלבד".

כשמעצבים שלט משלכם לבית אתם צריכים לחשוב מה יהיה המסר שלכם ואיך אתם רוצים שהוא יראה. כדאי גם לחשוב כמה גדול אתם רוצים שהשלט יהיה והיכן אתם רוצים למקם אותו.

עיצוב שלטים לבית הוא חלק חשוב בעיצוב החיצוני של הבית. ניתן להתאים את השלט כך שיתאים לסגנון הבית שלך ויוסיף נופך אלגנטי לנכס שלך.

אם אתם מחפשים כמה רעיונות לשלטי חוץ לבתים, אלה כמה דוגמאות נהדרות שתוכלו לנסות:

  • סגנון אותיות:
  • צבעים:
  • גופנים:
  • גודל:
  • צורה וכיוון:

דילוג לתוכן