איך לבחור מקצוע לחיים?

0 Comments

אם זה עתה סיימתם תיכון או מכללה ואתם צריכים לבחור קריירה, הטיפים שלנו לבחירת קריירה למעלה יעזרו לכם לבחור את הקריירה הנכונה. בקש מהם עצות שתוכל להשתמש בהן כדי לבחור את הקריירה המתאימה לך ביותר. נסו לבחור מקצוע שתואם את הכישורים שלכם כרגע (או בחרו באחד אם אתם באמת רוצים לשפר את הכישורים הדרושים לכם לאורך זמן).

בדוק אם לאפשרויות הקריירה המובילות שלך יש כישורים וכישורים דומים שיכולים להיות שימושיים בקריירה העתידית שלך

עכשיו שיש לך מושג טוב על האישיות שלך, השלב הבא בבחירת קריירה הוא להכין רשימה של העיסוקים הרצויים לך. אם אתה מנסה לבחור את הקריירה הנכונה, התחל ביצירת רשימות של מה שאתה נהנה לעשות ובמה אתה טוב. לאחר שחקרתם משרות שנראות לכם מעניינות, התחילו לחקור אותן כדי להמציא רשימה קצרה של אפשרויות קריירה רציניות.

אם אתה רוצה להרחיב את הרשימה שלך ולשקול מגוון רחב יותר של הזדמנויות

עבור למרכז ההתמצאות של בית הספר שלך ועיין ברשימות הקריירה והמדריכים שלהם כדי לראות אם מישהו שווה להסתכל. אתרי קריירה יכולים גם לספק לך מידע על העתיד של כל קריירה ועל הסיכויים למצוא עבודה בענף זה. אחת הדרכים לקבל מידע קצת יותר מפורט על משרות פנויות היא להסתכל על מסלולי קריירה. חיפוש אחר פרופילי קריירה יכול להכיר לך כמה ממסלולי הקריירה הפחות ברורים שבהם הכישורים והכישורים שלך יכולים להיות שימושיים.

לאחר צמצום הרשימה למסלול קריירה אחד או אולי שניים

תצטרך לשקול אם אתה צריך הכשרה נוספת או אישורים. לחלופין, שקלו קריירות בפורטפוליו כאשר אתם מחפשים הזדמנויות המעניקות לכם את הניסיון הרצוי, אך ניתן להרחיב זאת לחברות ותפקידים שונים.

חשוב לציין שאולי תהיה לך הזדמנות לשנות את דרכך מספר פעמים בחייך

מה שהופך את האפשרות של בחירת קריירה חדשה למיומנות חיים בעלת ערך. כשאתם בוחרים במסלול הקריירה שלכם, חשבו על תחומי העניין שלכם, אך זכרו גם שתחומי העניין הללו יכולים להשתנות עם הזמן. בעוד שבחירת הקריירה הנכונה לאחר סיום הלימודים תחסוך לך הרבה זמן וכסף, אתה תמיד יכול לשנות את מסלול הקריירה שלך כאשר אתה מוצא את עצמך במסלול הלא נכון. מציאת מסלול הקריירה הנכון יכול להיות תהליך מרגש (אם כי מאיים) שיכול להשפיע על כל היבט בחייך.

בין אם אתה בוגר מכללה ובין אם אתה שוקל שינוי קריירה

לקיחת בחירת הקריירה שלך ברצינות יכולה לעשות דרך ארוכה לקראת תחושת ההצלחה והאושר הכוללת שלך בחיים. בחירת קריירה היא אף פעם לא קלה, אבל יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות עכשיו כדי לוודא שאתה הולך בכיוון הנכון.

על ידי לימוד כיצד לחקור אפשרויות

לנצל את החוזקות שלך וללמוד מיומנויות חדשות, ולאזור אומץ לעשות שינוי, תוכל למצוא את מסלול הקריירה המתאים לך. במהלך הלימודים תהיה לך גם הזדמנות לגלות אם אתה באמת אוהב את המקצוע שבחרת, וכן ליצור קשרים שיכולים להוביל לעבודת החלומות שלך. בנוסף, תתחילו ליצור קשרים בתחום העבודה החדש שלכם, שיעזרו לכם למצוא עבודה בעתיד.

הם יעזרו לך להבין טוב יותר את התחומים שבהם אתה מעוניין לפני בחירת מסלול קריירה מסוים

בין אם אתה מזהה כישורים רכים או קשים, זיהוי החוזקות שלך, בשילוב עם הדברים שאתה נהנה מהם, יכול לעזור לך למצוא קריירה שתכין אותך להצלחה. מודעות עמוקה לאישיותך תעזור לך לבחור בקלות קריירה מצליחה המשלימה את הכישרונות שלך. שאלות, חידונים והערכות אישיות לא יכולים לומר לך מה הקריירה האידיאלית שלך צריכה להיות, אבל הם יכולים לעזור לך לקבוע מה חשוב לך בקריירה שלך, מה אתה נהנה לעשות ובמה אתה מצטיין.

קח אחד ממבחני האישיות המקצועיים המקוונים הללו

כדי ללמוד עוד על התכונות והחוזקות האישיות שלך. ידועים גם בתור מבחני התאמה או מבחני הערכה עצמית, הם יכולים לעזור לך לבחור קריירה על סמך מאפיינים או תכונות אישיות. באינטרנט תמצאו מבחני קריירה רבים שניתן לבצע תוך דקות. אם אינך יכול להחליט איזו קריירה מתאימה לך, תוכל גם לגשת למבחן קריירה.
למידע נוסף אודות הכוונה מקצועית ובחירת מקצוע ואיך לבחור מקצוע לחיים? כדאי לגלוש לאתר logipass.net

בצע את השלבים שלמעלה ולא רק שתצמצם רשימה ענקית של קריירות פוטנציאליות

אלא תעשה זאת בביטחון בעלות קטנה או ללא עלות, תחסוך לך זמן, אנרגיה ומשאבים שמושקעים הרבה יותר בפיתוח קריירה מרגשת באמת. . נכון בשבילך. לאחר שתענה על כל השאלות, יוצגו בפניך 2-3 אפשרויות קריירה המתאימות לך ביותר ומבטיחות חיים מספקים. רוב הסיכויים שיהיו כמה רעיונות לקריירה שכבר חשבת עליהם, כמו גם כמה קריירות אפשריות שאינך יודע עליהן הרבה או שלא חשבת עליהן קודם לכן. להלן מספר טיפים או קווים מנחים חשובים שכדאי לך לעקוב אחריהם כדי לבחור את הקריירה הנכונה ולהיות מאושר עד סוף חייך.

לא משנה מה תבחר

הקפד לבחור בקריירה שתואמת את הערכים והציפיות שלך, שכן לכך יכולה להיות השפעה גדולה על רווחתך ושביעות הרצון שלך מהקריירה שלך בטווח הארוך. ודא שאתה בוחר בקריירה שאתה רוצה להקדיש לה את היום שלך. אתה תבלה את רוב חייך בעבודה, אז כדי ליהנות מהעבודה שלך, לשמור על מוטיבציה ולמצות את הפוטנציאל שלך, אתה צריך לבחור את הקריירה שלך בחוכמה. אם אין אפשרויות קריירה מסורתיות שנראות נכונות, נסו למצוא ביקוש וליצור מקומות עבודה.

עם זאת, חשוב לבחור בקריירה המאפשרת לך לחיות את החיים שאתה מצפה לו. חשוב לדעת אם יש הזדמנויות לצמיחה בקריירה שבחרת.

למרות שהמחשבה הראשונה שלך עשויה להיות בחירת מקצוע עם שכר טוב

אתה גם צריך לשקול גורמים אחרים כגון אורח החיים, האישיות והתחומי עניין שלך שעשויים להשפיע על בחירת הקריירה שלך ועד כמה אתה מרוצה ממנו. עתיד. בסופו של דבר, בחירת הקריירה שלך תכלול הערכה מקיפה של גורמים רבים הקשורים אליך, כולל תכונות אישיות ושאיפות. לכן, עבודה על המותג האישי שלך יכולה למלא תפקיד חשוב בהשגת הקריירה הרצויה לך.

אם צמצמת את רשימת המשרות או העיסוקים הספציפיים שלך, אתה יכול למצוא שפע של מידע באינטרנט, מתיאורי תפקידים לשכר ממוצע ועד לצמיחה עתידית משוערת.

דילוג לתוכן