שליחות מהירה מעכשיו לעכשיו עם קטנוע או טנדר

0 Comments

מחקר חדש של אוניברסיטת ווסטמינסטר על אופני מטען חשמלי בלונדון מצא כי הם מועברים ב -60% מהר יותר מהטנדרים המקובלים ופולטים 90% פחות פליטות מאשר טנדרים המונעים בדיזל. החוקרים עקבו אחר נתוני GPS מצי של 55 אופני מטען חשמליים המנוהלים על ידי חברת Pedal Me Freight, שירות מבוסס לונדון במחקר.

בהשוואה לטנדרים באותם תנאים, הגלגלים סיפקו יותר חבילות במהירות גבוהה יותר מהטנדרים. הם ייצרו גם 90% פחות CO2 מאשר טנדרים המונעים בדיזל ו -33% פחות משאיות חשמליות.

ניו יורק השיקה תוכנית טייסי אופני מטען לחצי שנה בסוף שנת 2019 והתקדמה לראשונה בהפחתת פליטות, הובלה וזירוז משלוח מנות. משרד התחבורה בעיר שוקל להפוך את התוכנית לקבועה.

תחנת המטרו של דנבר בקולורדו

היא העיר הגדולה הבאה שמספקת חבילות של טנדרים חשמליים מריוואן. הטנדרים נצפו בשבוע שעבר בדנבר ובערים מסביב כמו בולדר ואורורה. אמזון בחרה בסן פרנסיסקו כעיר השנייה מכיוון שהיא רצתה לבדוק את משאיות ההובלה למרות הגבעות התלולות של העיר ושינויי האקלים.

נראה שדנבר

היא העיר השלישית הגדולה בה אמזון מספקת משלוחים עם טנדרי ריוויאן. על פי מאמר ב"קולורדו סאן ", הטנדרים החשמליים של ריוויאן החלו השבוע במשלוחי אמזון ראשונים באזור דנבר. המסלול באזור דנבר נבחר לבדוק אקלים שונים, כך שאמזון תוכל להתרחב לערים אחרות בארה"ב.

חלק מהשווקים העירוניים הגדולים מאפשרים לשותפי משלוחים להשתמש באופניים ובקטנועים למשלוח

אם אין לך גישה לרכב, כדאי לבדוק אם אתה יכול לספק על אופניים או קטנועים באמצעות DoorDash. DoorDash אינה מפרטת ערים בהן מותר אופניים או קטנועים.

כדי להיות נהג משלוח עבור DoorDash, עליך להיות בן 18 לפחות. אתה יכול לרכוב על אופניים, ללכת או להשתמש בקטנוע אם אתה גר בעיר שאין לה מכונית. למידע נוסף אודות אופן אספקתם באופניים באזור מגוריך, צור קשר עם DoorDash בכתובת help.doordash.com לפני שתתחיל להשתמש באפליקציית DoorDash, בדוק אם משלוח אופניים מופיע כאופציה בשלבים הראשונים של היישום.

כדי להפוך לנהג משלוחי Instacart אתה צריך ילד בן 18 עם רכב להובלה, רישיון נהיגה תקף וסמארטפון (דגם אייפון 5 או 4.4 לפחות). אם אתה מתכנן משלוח ברכב, תזדקק גם לרישיון נהיגה.
למידע נוסף בנושא של בלוג בעלי מקצוע ושליחות מהירה מעכשיו לעכשיו עם קטנוע או טנדר באפשרותך לגשת לאתר tview.co.il

כנהג משלוחים, אתה יכול לקחת חלק בלוח זמנים גמיש ולהרוויח כסף נוסף על ידי קבלת טיפים במהלך המשמרות שלך. נהגים שמבצעים לפחות 10 משלוחים בחודש יקבלו הנחה בחודש שלאחר מכן בעת קניות בתוכנית Perkspot של המותג.

תעשיית שירותי המשלוחים צומחת כאשר טנדרים נמצאים ברכבים קומפקטיים יותר

נהגי משלוחים הם בני 18 וחייבים להיות בעלי ניסיון של שנתיים בנהיגה לפני שהם יכולים לקבל את רישיונם. על מנת להפוך את המשלוחים ליעילים יותר, עליהם להיות בעלי אמצעי תחבורה כגון מכונית, קטנוע או אופניים.

חברת קליפורניה, URB-e, פיתחה קרוואן שיכול לשאת עד 350 פאונד ולהתמוטט לגודל של תיק יד. אמזון משתמשת בו בניו יורק, UPS בלוס אנג'לס. החברה מייצרת גם קטנועים המונעים באמצעות סוללות המתקפלים כאשר אינם בשימוש.

רמפות שימושיות להובלת קטנועים וטנדרים מכיוון שהן אינן דורשות הרמה כבדה

אתה יכול להעמיס את הקטנוע בעצמך ורמפה טובה יכולה לעזור לך להביא קטנוע או טנדר בצורה בטוחה ויעילה. קטנועים יכולים לשמש כרמפות לטנדרים ולטנדרים, אך גם כרכבי הובלה.

להעלות את הקטנוע במעלה הרמפה למשאית קל יותר ובטוח יותר כששניים מכם נושאים אותו. אם אחד עומד ליד המשאית והשני דוחף אותו במורד הרמפה, צריך להיות אפשרי להכניס אותו לתוך הטרנספורטר.

קורקינטים ואופניים חשמליים קומפקטיים מיועדים לאנשים עם בעיות יציבות ורמות אנרגיה משתנות. אם הקטנוע לא כבול, הוא עלול לגרום נזק עצום לעצמו ולטרנספורטר במעבר.

הטנדרים החשמליים הראשונים שלה מצוידים בטכנולוגיה חדישה

חיישנים ומערכות סיוע מתקדמות לנהג. אמזון אומרת כי היא מצפה שיהיו כ -10,000 טנדרים על הכביש עד שנת 2022, עם צי כולל של 100,000 עד שנת 2030. בעזרת סיוע לדוושה חשמלית, קטנועים חשמליים ואופניים יכולים לספק יותר מהר מאשר אופניים חשמליים חכמים.

חברות גדולות אחרות כמו אמזון

DHL ו- AT & T התחייבו גם להאיץ את המעבר לרכבים חשמליים. ליים הצטרפה ליוזמה EV100 להתחייב לצי כל חשמלי יחד עם חברות כמו איקאה ויוניליוור. מיליוני רכבי צי כבר נמצאים על הכביש, החל מטנדרים ורכבי תחזוקה ועד מכוניות משטרה ואוטובוסים מבית הספר.

יוסטון ממוצעת בטמפרטורות מעל 90 מעלות פרנהייט ב -104 ימים בשנה, מה שהופך אותה לעיר החמה ביותר ברשימה שלנו. אם אתה אוהב את החום ואת הקול של יוסטון שירד הרבה גשם, פקקים תדירים לא הופכים אותו לאידיאלי לאופנועים.

דילוג לתוכן